جاساز حرفه ای محموله کالای قاچاق در تانکر سوخت + تصویر

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان از کشف محموله ای کالای قاچاق به ارزش ۵ میلیارد ریال که به طرز حرفه ای در تانکر کامیون کشنده جاساز شده بود خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین استان اصفهان به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ سعید سلیمیان  اظهار داشت : در پی وصول خبری مبنی بر اینکه یک قاچاقچی حرفه‌ای در حال انتقال محموله ای کالای قاچاق به وسیله یک دستگاه کامیون کشنده تانکردار است، رسیدگی به موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود:با انجام تحقیقات و هماهنگی با مقام قضائی کامیون تانکردار این قاچاقچی در یکی از محورهای مواصلاتی استان اصفهان شناسایی و متوقف شد.

این مقام انتظامی بیان داشت: در بازرسی از تانکر خودرو مشخص شد در انتهای تانکر در قسمت زیرین، دربی اتوماتیک تعبیه شده که با دو کلید موجود در قسمت تخلیه سوخت باز و بسته می شود.

سرهنگ سلیمیان ادامه داد: پس از باز کردن درب جاساز و بازرسی بعمل آمده تعداد ۸ هزار و ۷۰۳ عدد لاستیک کمربند، ابزار بدنسازی و کوهنوردی، توپ و کیف ورزشی،دستکش کار،کیف زنانه، تعداد ۳ هزار عدد آمپول تقویتی، ۳۵ طاقه پارچه،۲۵۶ کیلوگرم نوار برزنتی و پارچه و یک هزار و ۹ بسته قاشق و چنگال و ملاقه خارجی قاچاق کشف شد.

رئیس پلیس آگاهی اصفهان با اشاره به اینکه ارزش محموله کشف شده توسط کارشناسان ۵ میلیارد ریال اعلام شده است بیان داشت: در این خصوص راننده خودرو دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1235233

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =