فتنه ۹۸ تلاقی خواست معارض داخلی و جریان غرب‌گرای داخلی با دشمن در مسئله ضرورت‌سازی مشروعیت عقب‌نشینی است

خبرگزاری دانشجو نوشت:حجت‌الاسلام علی سعیدی در یادواره شهدای روحانی استان کرمان اظهار داشت: شرایط، عظمت و نقش انقلاب در عرصه‌های مختلف اقتضا می‌کند همه اقشار و کسانی که تریبون دارند آگاه باشند و مردم هدایت شوند که لطمه‌ای به انقلاب وارد نشود.

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا با بیان اینکه هر یک از رؤسای جمهور آمریکا طرحی برای ایران داشتند، بیان داشت: استراتژی بوش، نظامی و چهار هدف اصلی داشت که قطعاً موفق نبود، می‌گفتند به خاطر شرایطی که در ایران به‌وجود آمد اوباما طلایی‌ترین موقعیت را دارد.

سعیدی با اشاره به اهداف اوباما ادامه داد: اینکه ایران قدرت هسته‌ای و قدرت منطقه‌ای نباشد و در خاورمیانه بزرگ نقشی نداشته باشد از اهداف اوباما بود که تقریباً موفق بود و توانست ما را سر میز بنشاند و از اوج هسته‌ای بر سر تعداد سانتریفیوژ فردو و نطنز بکشاند.

وی گفت: دومین عنصر قدرت از دیدگاه آنان نفوذ معنوی ایران در سوریه، عراق، لبنان، یمن و در فلسطین و نفوذ معنوی ما در بدنه جامعه جهان اسلام است، سومین عنصر قدرت دفاعی و چهارمین عنصر قدرت انرژی نفت و گاز است که دشمنان برای آن برنامه دارند.

سعیدی با تأکید بر انیکه باید عمق ذهن دشمن و واقعیت‌ها برای مردم بیان شود، گفت: چنانچه دشمن زمینه و بستر مناسب برای تهاجم در داخل پیدا نکند موفق نخواهد بود، زیرا یک جریان معارض و غرب‌گرای داخلی بسترساز اجرای نقشه دشمن و یک تهاجم خارجی می‌شود.

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا با بیان اینکه جنگ نرم براندازی را در سال ۸۸ خواستند پیاده کنند که نشد، افزود: منشأ تهاجم سخت و نرم، خارجی است، اما منشأ فتنه چه نرم و چه سخت، داخلی است.

وی با اشاره به اینکه در سال ۹۸ ممکن است زمینه‌هایی برای فتنه ۸۸ فراهم شود، اظهار کرد: باید به القائات و زمینه‌سازی برای فتنه نرم توجه شود و فتنه ۹۸ در یک جمله تلاقی خواست معارض داخلی و جریان غرب‌گرای داخلی با دشمن در مسئله ضرورت‌سازی مشروعیت عقب‌نشینی است.

سعیدی بیان کرد: این فتنه دو زمینه داخلی و خارجی می‌خواهد که در این راستا فشار اقتصادی، عملیات روانی، تحریم فلج کننده، تحریک نارضایتی و... مطرح می‌شود و اولین گام برای تحقق این هدف، خروج از برجام بود که توسط آمریکا صورت گرفت.

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا با بیان اینکه مجلس توان برآورده کردن خواسته رهبری و مردم را ندارد، بیان داشت: خواسته‌های رهبری را عملیاتی کردن جوهره انقلابی‌گری می‌خواهد.

سعیدی با تأکید بر اینکه ما دست خالی نیستیم و ملت ایران به هراس‌افکنی‌ها توجه نکنند، تصریح کرد: باید از دشمن ببرید.

1717

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1235597

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 4 =