تاج در یاسوج: فوتبال ایران برای صداوسیما نان‌دانی شده است/ باید احترام فوتبال را داشته باشند

رئیس فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران گفت : وقتی فوتبال برای صدا و سیما نان دانی شده است صدا و سیما نیز متقابلا باید احترام فوتبال را داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از یاسوج ،مهدی تاج که بمنظور شرکت در مجمع هیات فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد و انتخاب رئیس هیات فوتبال استان به یاسوج سفر کرده است در این مجمع گفت :روزی فوتبال را با صدا و سیما به خانه مردم بردیم ولی الان صدا و سیما بواسطه فوتبال در خانه مردم است .

تاج ادامه داد : در صدا و سیما برنامه های زیادی برای فوتبال تدارک دیده شده است ،ما یک روز حساب کردیم بیش از ۲۰۰تا ۳۰۰برنامه در رادیو و تلویزیون برای فوتبال ساخته می شود که پولی هم بابت آن پرداخت نمی شود .

تاج در ادامه با اعلام اینکه برنامه های حاشیه ای در رادیو زیاد شده است ابراز داشت : در رادیو بازیکن رو پشت خط می آورند و اندکی بعد مربی را می آورند می گویند این بازیکن به شما فحش داد نظر شما چیست ،طبیعی هست که مربی هم واکنش نشان می دهد .

وی در ادامه به وضعیت فوتبال کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد و افزود : وقتی شش بازیکن از تیم های ملی بانوان از این استان هستند می بایست برای تشکیل تیمی در اینجا اقدام کرد .

مهدی تاج عنوان کرد : استان ظرفیت های خوبی دارد یاد دارم که شهرداری یاسوج تا دو قدمی قهرمانی جام حذفی پیش رفت.

رئیس فدراسیون فوتبال ایران در ادامه گفت : فوتسال ما سوم دنیا است و فوتبال ساحلی ما دوم دنیا است و در فوتبال رنکینگ ۲۲ دنیا را داریم که خیلی خوب است ، امیدواریم که تیم امید بعد از سالها به المپیک راه پیدا کند.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1235779

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =