انتقاد حدادعادل از شبکه‌های اجتماعی و سرمایه‌گذاری دشمن در آنجا!

ایرنا نوشت: رئیس فرهنگستان زبان و ادب فارسی با بیان اینکه مساله اول ما پول و امکانات نیست، گفت: مهم ترین چالش کشور، مشکل مدیریتی است و اگر مدیریت قوی داشته باشیم بر کمبودها غلبه می کنیم.

غلامعلی حدادعادل روز سه شنبه در همایش ملی 'انقلاب اسلامی کارآمدی، فرصت ها و چالش ها' اظهار داشت: دانشگاه ها در کنار برنامه های علمی، تربیت مدیر را هم جزو وظایف خود بدانند و مدارس نیز در جنب آموزش های علمی، بچه ها را مدیر تربیت کنند.

وی از جمله حسن اتفاق های این همایش را تقارن با پیام رهبر معظم انقلاب به مناسبت آغاز دهه پنجم انقلاب دانست و گفت: رهبر معظم آغاز دهه پنجم را گام دوم نامیدند و این پیام نقشه راه ما برای رسیدن به تمدن اسلامی است.

حدادعادل ادامه داد: ایشان در بیانیه شان هم چالش ها و هم کارآمدی ها را بیان کردند و از جمله فرصت های مهم این پیام، دو مفهوم استقلال و آزادی است.

وی با بیان اینکه کسانی که قبل از انقلاب را تجربه کرده اند، مفهوم استقلال و آزادی را بیشترمی فهمند، افزود: شما اگر حتی به نوشته های تاریخی دست اندرکاران طاغوت هم مراجعه کنید، نبود استقلال و آزادی در قبل از انقلاب را حس می کنید.

حدادعادل با بیان اینکه مردم در شعارهای تظاهرات قبل از انقلاب، یک صدا استقلال و آزادی را فریاد می زدند،اظهار داشت: فایده انقلاب این است که امروز برای ایران در داخل تهران تصمیم گرفته می شود.

وی مخاطب بیانیه گام دوم رهبر معظم انقلاب را جوانان دانست و گفت: ایشان جوانان را زبده ترین قشر کشور دانستند که گره های کشور در طول این سال ها به دست آنان باز شده است.

رییس فرهنگستان زبان و ادب فارسی، ساخت و به آب اندازی زیردریایی در چند روز پیش را نمونه ای از دستاوردهای جوانان این مرز و بوم اعلام کرد و افزود: امروز پرتاب ماهواره به فضا، ساخت سکوهای نفتی، ساخت پالایشگاه ستاره خلیج فارس به دست جوانان انجام می شود.

حدادعادل با اشاره به رشد چند برابری دانشجو نسبت به قبل از انقلاب گفت: قبل از انقلاب برای معالجه بیماران پزشکانی از هند و کشورهای همسایه به ایران می آمدند اما امروز به جای پزشک، بیمار از خارج برای مداوا به ایران می آید.

وی با اشاره به توطئه دشمنان برای نابودی نظام، گفت: امروز دشمنان انقلاب با دو حربه جنگ اقتصادی و جنگ رسانه ای به میدان آمده اند که در جنگ اقتصادی به دنبال تنگ گرفتن بر مردم و به خیابان کشاندن آنها هستند تا نظام را مجبور به مذاکره کنند.

حدادعادل با بیان اینکه دشمن هر قدر که در جنگ اقتصادی تنگ می گیرد، برعکس فضای مجازی را باز گذاشته و هیچ محدودیتی نگذاشته است، اظهار داشت: دشمن در فضای مجازی اعتقاد و اخلاق جوانان را نشانه گرفته است.

وی با بیان اینکه ملت ایران با گذشته پرافتخار خود به خوبی از چالش ها عبور می کنند، افزود: اگر نسل دیروز انقلاب را به پیروزی رساند نسل امروز نیز نسلی است که انقلاب را به پیش می برد.

همایش یک روزه «انقلاب اسلامی؛ کارآمدی، فرصت‌ها و چالش‌ها» با حضور پژوهشگران، محققان، دانشجویان و مسئولان کشوری و استانی در تالار وحدت دانشگاه تبریز برگزار شد.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1235831

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۵:۳۰ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
    3 0
    به رشد دانشجو اشاره کردند به لشگر فارغ التحصیلان بیکار خیر رشد دانشجو زمانی ارزش محسوب میشه که به درد کشور بخوره نه سربار بشه