تیم ملی قوایش را تقسیم می کند تا برای بازی مرحله دوم خسته نباشد.

به گزارش خبرآنلاین؛ تیم ملی کشورمان که برای یکی از معدود دفعات تاریخش صعودی راحت از مرحله مقدماتی را داشته و از هم اکنون شانس اصلی سرگروهی این گروه از بازی هاست ، برای بازی با امارات با تیم ذخیره هایش به میدان می رود .

این تنها یکی از نکاتی بود که افشین قطبی در مصاحبه مطبوعاتی پس از بازی به زبان آورد. او که باری دیگر در کنفرانس رودرروی خبرنگارن قرار گرفت و به احترام خبرنگاران پر شمار خارجی ، انگلیسی حرف می زد درباره بازی گفت:« اصلا عجیب نبود که تیم کره نیمه اول را بهتر از ما باشد. برای این اتفاق دلایل زیادی دارم. اول از همه اینکه تیم ما برد می خواست و این نیاز به بردن ، خودش استرس ایجاد می کند. دوم اینکه کره ای ها خیلی خوب بازی را می بندند و موقعیت به تیمی نمی دهند. دیدید که آنها این بلا را در جام جهانی بر سر برزیل هم آوردند. با این وجود ما به کارمان ادامه دادیم و سرانجام در نیمه دوم دفاع حریف را دور زدیم که اتفاق بزرگی بود. فکر می کنم شایستگی این برد را داشتیم.»

او درباره بازی آخر مرحله مقدماتی با امارات هم گفت:« همه بازی ها برای مان مهم است. با این وجود فکر می کنم در مسابقه بعدی هم به دلیل فشردگی بازی ها ناچاریم تغییراتی در ترکیب تیم داشته باشیم.»

او ادامه داد:« تیم ما برای قهرمانی می جنگد و ما باید قوای مان را در مسابقات تقسیم کنیم. 6 بازی فشرده را باید پشت سر بگذاریم و تیمی که می خواهد قهرمان باشد نباید خسته شود.»

افشین درباره بازتاب حرف های نکونام در رسانه های قطری هم گفت:« من چیزی در این باره نشنیدم و بعید می دانم جواد این حرف ها را زده باشد. البته می بینم که خبرنگاران ایرانی زحمت زیادی می کشند تا تیم ملی کشورشان موفق شود.»

38

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 123598

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۹:۵۸ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۵
    0 0
    دوستت داریم افشین امپراطور
  • عباس قلی خان IR ۲۰:۱۱ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۵
    0 0
    قطیی دارد خودش را خیلی بزرگ می کند
  • سید عزیز IR ۲۰:۱۵ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۵
    0 0
    قطبی دوستت داریم ایران رو قهرمان کن دلاور
  • فرهاد IR ۰۵:۳۶ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۶
    0 0
    اگر حاشيه گريبانگير تيم ملي فدتبال نشود نتيجه ميگيريم.آقاي قطبي بايد خيلي حسابگرانه عمل كند.