رئیس سازمان مدیریت برنامه‌ریزی استان چهارمحال‌وبختیاری: به طرح‌های مشمول واگذاری سال آینده اعتباری داده نخواهد شد

رئیس سازمان مدیریت برنامه ریزی استان چهارمحال وبختیاری گفت ۱۵۰ پروژه مشمول واگذاری می باشد که تاکنون کاری برای واگذاری انها انجام نشده است .

طهمورت الیاسی بختیاری  در ستاد اقتصاد مقاومتی استان  افزود : با توجه به ارسال نامه از سازمان مدیریت برنامه ریزی کشور در خصوص واگذاری  تاکید شده است .

به گفته وی: حداقل کاری که می توانیم انجام دهیم از سال آینده اعتباری به انها اختصاص ندهیم .

رئیس سازمان مدیریت برنامه ریزی در پاسخ مطلب رئیس اتاق بازرگانی  که دولت از فکر انتفاع این پروژه در بیاید  گفت : کارگروه  واگذاری باید قیمت این پروژه ها طوری اعلام کند که قابل صرفه اقتصادی برای بخش خصوصی باشد وبتواند مشارکت کند.

 وی خاطرنشان کرد : کارگروه واگذاری   درباره  زمان وقیمت پروژه اختیار تام دارد  و میتواند طوری قیمت را اعلام نماید که قابل انتفاع برای بخش خصوصی باشد.

 وی  ضمن تاکید به استفاده از ظرفیت منابع بانک توسعه ملی گفت : منابع این بانک چه ریالی وارزی  بصورت گلوبال می باشد وهرچقدر دستگاهها بیشتر مشارکت داشته باشند بیشتر می توانیم از این منابع استفاده کنیم.

به گفته وی : دستگاههای اجرایی طرحها خود را احصاء کنند وبه بانکها ارائه دهندکه باپرداخت به موقع انها شاهد شکوفایی وتحرک دربخش صنعت باشیم .

وی در پایان  گفت : دستگاهها اجرایی برنامه اقتصاد مقاومتی سال ۹۸ خود را هرچه سریعتر به دبیرخانه این ستاد ارائه نمایند .

گفتنی است در این جلسه  شرکت گاز استان واداره کل اقتصاد ودارایی استان   گزارشی از پروژه های اقتصاد  مقاومتی  خودارائه نمود.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1236119

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =