رضا حیدری سورشجانی موفق به کسب عنوان دانشجوی نمونه سال ۱۳۹۷ در جشنواره ملی دانشجوی نمونه گردید

ضا حیدری سورشجانی از گروه تخصصی پزشکی در رشته پرستاری از دانشجویان شاغل در مقطع کارشناسی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد بعنوان دانشجوی نمونه سال ۱۳۹۷ معرفی و ضمن تقدیر در جشنواره ملی دانشجوی نمونه، موفق به دریافت لوح از دستان معاون اول ریاست جمهوری گردید.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین  استان چهارمحال وبختیاری به نقل از وب دا ،در متن لوح تقدیر اهدایی دکتر اسحاق جهانگیری آمده است، دانشجویان برگزیدگان علمی جامعه اند و دانشجویان نمونه، ‌مظهر فاخر دانش، پژوهش، ادب و مهرورزی است و هرگاه روح او با ذهن و فکری روشن و خلاق ترکیب گردد می تواند به مبارزه با نادانی و غفلت برخیزد. جشنواره ملی دانشجوی نمونه گامی موثر و مهم در رشد، توسعه و شکوفایی علمی و فرهنگی جامعه علمی کشور محسوب می شود.

ثمره این حرکت عظیم همراه با پشتوانه ایمان الهی، اراده ای محکم و روح خودباوری است که شکوفایی روز افزون استعدادهای بی نظیر جوانان این مرز و بوم را در عرصه های مختلف علمی جهان رقم زده است.
همچنین در ادامه این متن خطاب به حیدری آمده است، بدینوسیله اهتمام وافر جنابعالی را در کسب افتخار عنوان دانشجوی نمونه سال ۱۳۹۷ ارج نهاده و اطمینان دارم که با وجود چنین دانشجویان متعهد، مستعد و با انگیزه، نیل به اهداف بلند برای ایران اسلامی عزیزمان حتمی خواهد بود. پویایی اندیشه و استمرار تلاشتان را در ساخت ایرانی سربلند و سرافراز آرزومندم.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1236375

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =