عضویت ۸۰ دانش آموز لرستانی در باشگاه کارآفرینان نوجوان استان

دانش‌آموزان به سمت سبک زندگی کارآفرینی سوق داده شوند مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: دانش‌آموزان به سمت سبک زندگی کارآفرینی سوق داده شوند.

به گزارش خبرآنلاین لرستان، علی آشتاب  در مراسم افتتاح باشگاه کارآفرینان نوجوان استان با بیان اینکه ٨٠ نفر از دانش‌آموزان امداد امام و بنیاد شهید استان در این باشگاه عضو هستند، اظهار کرد: هدف از تشکیل این باشگاه تقویت نگرش کارآفرینی در نوجوانان است.

وی گفت: آینده کشور در دست دانش‌آموزان و دانشجویان امروز است.

آشتاب با بیان اینکه یکی از مشکلات ما در جامعه کنونی این است که نگرش به کار تخصصی و آن‌گونه که باید باشد نیست، عنوان کرد: اگر بتوانیم نیروهای متعهد، خوش‌فکر و خلاق پرورش دهیم آینده کشور تضمین خواهد شد.

یکی از مشکلات جامعه جویای کار ضعف مهارتی است

وی با تأکید بر اینکه یکی از مشکلات جامعه جویای کار ضعف مهارتی است چه در بین فارغ‌التحصیلان و چه دانش‌آموزان متوسطه، و مهارت‌آموزی، فرهنگ کار و کارآفرینی در این راستا کارگشاست، افزود: اعضای این باشگاه ۴٠ دانش‌آموز دختر و ۴٠ دانش‌آموز پسر بوده که بین سنین ١٢ تا ١٨ سال هستند.
آشتاب گفت: در این باشگاه آموزش‌های تخصصی به مدت۱.۵ سال ارائه می‌شود.

وی گفت: هدف بیشتر این است که ذهن، فکر و نگرش این دانش‌آموزان را به کارآفرینی گرایش دهیم و در پایان دوره ٨٠ کارآفرین تربیت کرده باشیم.

این مسئول افزود: برای تداوم و موفقیت طرح همکاری لازم و مستمر از سوی دانشگاه‌ها و آموزش و پرورش نیاز است

وی گفت: باید دانش‌آموزان را به سمت سبک زندگی کارآفرینی سوق دهیم.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1236407

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 8 =