باند سارقان طلا و جواهرات منازل پایتخت به دام افتادند

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: رئیس پایگاه پنجم پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری سارقان طلا و جواهرات منازل پایتخت خبر داد.

سرهنگ خیرالله دولتخواه رئیس پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ  اظهار کرد: در پی شکایت‌های مردمی مبنی بر سرقت منازل، تیمی از مأموران پلیس آگاهی پایگاه پنجم با تشکیل پرونده سرقت منازل، بررسی موضوع را بر عهده گرفتند.

وی افزود: طی تحقیقات مشخص شد که یک باند سرقت متشکل از ۴ سارق اقدام به تخلیه منازل در پایتخت می‌کنند که مأموران در یک عملیات موفق به دستگیری هر ۴ سارق باند سرقت منازل شدند.

رئیس پایگاه پنجم پلیس آگاهی پایتخت با بیان اینکه متهمان به سرقت منازل در مناطق تهرانسر، تهرانپارس و سعادت آباد اعتراف کردند، خاطرنشان کرد: این افراد با شناسایی منازل خالی از سکنه، با شیوه تخریب درب منزل اقدام به سرقت جواهرات و پول نقد می‌کردند.

۴۲۴۲

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1236436

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • اکبر IR ۱۱:۲۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۹
    0 0
    سرقت زیاد شده باید حدود شرعی برای سارقان اجرا شود.
  • IR ۰۷:۵۶ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۰
    0 0
    اگر دوربین، دزدگیر، قفل، درب و حفاظهایی که به عنوان ضد سرقت توصیه میشن، واقعا ضد سرقت بودند که هر روز شاهد این همه سرقت نبودیم، پس یک بار برای همیشه قفل ضد دیلم روی در نصب کنیم که سارقین با هیچچچچچچچچچ روشی نتونن از در وارد بشن و پنجره ها، بالکن، نورگیر و پاسیو را هم با نصب حفاظ ضد دیلم که سارقین نتونن تخریبش کنند غیر قابل نفوذ کنیم که خونه بشه همون خونه ای که همه برای برخورداری از احساس واقعی امنیت بهش پناه میبرن.