آمار فوق العاده بارسا در الکلاسیکو بدون نقش آفرینی لیونل مسی

تیم فوتبال بارسلونا شب گذشته توانست به بردی مقتدرانه مقابل رئال مادرید دست یابد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ دیشب تیم فوتبال بارسلونا در دور برگشت مرحله نیمه نهایی رقابت های کوپا دل ری، موفق شد تا با برد قاطع 3-0 میزبان خود، تیم رئال مادرید را از مقابل بردارد و راهی فینال این رقابت ها شود.

این دیدار که سومین تقابل دو تیم در این فصل از رقابت های فوتبال اسپانیا بود، باعث شد تا در پایانش رکوردی جالب برای بارسایی ها ثبت شود.

اولین تقابل این فصل دو تیم در دور رفت لالیگا بود که بارسلونا موفق شد با نتیجه 5-1 رقیب سنتی اش را در هم بکوبد. دومین بازی هم در دور رفت جام حذفی بود که 1-1 مساوی شد و در نهایت شب گذشته و در سومین جدال، این بارسا بود که یک بار دیگر به بردی پر گل دست یافت و سه بار دروازه حریفش را باز کرد.

نکته جالب این سه تقابل و 9 گلی که بارسا وارد دروازه رئال کرده این است که لیونل مسی تقریبا هیچ تاثیری در این عملکرد نداشته است. در بازی رفت لالیگا، مسی به دلیل مصدومیت غایب بود و بارسا توانست با هتریک لوییز سوارز در کنار گل های کوتینیو و آرتورو ویدال رئال را درهم بکوبد.

در بازی رفت جام حذفی هم باز مسی به دلیل مصدومیت بازی را از روی نیمکت آغاز کرد و حدود دقیقه 60 در حالیکه بارسا با گل مالکوم بازی را به تساوی کشانده بود وارد زمین شد و کار خاصی از پیش نبرد.

شب گذشته اما مسی 90 دقیقه برای تیمش بازی کرد و تقریبا در تمام طول نود دقیقه اسیر لایه های پر تعداد و متراکم دفاعی تیم رئال بود. او که چندان فضایی برای هنرنمایی نیافت، روی هیچکدام از گل های بارسلونا هم نتوانست اثر خاصی بگذارد و شاگردان والورده بازی را روی پاس های دقیق دمبله و البته قدرت تمام کنندگی و هوش بالای لوییز سوارز توانستند به نفع خود خاتمه دهند.

سه الکلاسیکوی این فصل نشان داد که بارسا حتی در شب غیبت فوق ستاره اش یا در حالتی که او چندان روی فرم نیست هم توانایی شکست دادن هر حریفی را دارد.

بارسلونایی که شنبه شب یک بار دیگر باید در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو رو در روی رئال مادرید قرار بگیرد و اگر از آن بازی هم دست پر خارج شود تقریبا قهرمانی اش در لالیگا حتمی می شود. بازی ای که در آن دیگر همه منتظر درخشش لیونل مسی هستند.

254 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1236503

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 10 =