تبریز را پایتخت اقتصادی ایران می کنیم

ائتلاف توسعه اقتصاد آذربایجان موسوم به ۲۰۲۰ در انتخابات اتاق بازرگانی تبریز با صدور بیانیه ای از اعضای اتاق بازرگانی تبریز سپاسگذاری کردند.

به گزارش خبرآنلاین از تبریز، در متن این بیانیه خطاب به اعضای اتاق بازرگانی تبریز آمده است:
زبان و قلم قاصر است از بابت حضور پرشکوه‌تان. از تمامی شهرهای استان آمدید تا همراه شوید با شعار ائتلاف ۲۰۲۰ که «این اتاق برای تمامی تجار، صنعتگران، فعالان حوزه معدن و کشاورزی استان است.»
آمدید تا نشان دهید عظمت اتاق بازرگانی تبریز و قدمت دیرینه آن را، آمدید تا ثابت کنید که مقابل تخریب‌ها و بداخلاقی‌ها خواهید ایستاد. آمدید تا ثابت نمایید اخلاق همچنان که در کسب‌وکار مهم است در انتخابات نیز از واجبات است.
حضور پرشکوه شما عزیزان در تاریخ اتاق ماندگار شد، از اعتمادتان سپاسگذاریم، چه آنهایی که از ائتلاف انتخاب نمودید چه آنهایی که انتخاب نشدند، چرا که ائنلاف۲۰۲۰ تبریز خروجی یک اعتقاد جمعی بود.

باید بدانیم در پیروزی ما کسی شکست نخواهد خورد، هم هر ۱۵ نفر انتخاب شده قابل احترام بوده و هم عزیزانی که  نتوانستند اعتماد شما را جلب نمایند.
در چهارسال آینده تمام تلاش ما این خواهد بود که اتاق برای تمامی اعضای آن باشد. تلاش ما همچون شعارمان احیای تبریز به عنوان پایتخت اقتصادی ایران است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1236589

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =