موحدی‌کرمانی: عده‌ای خیال کردند انقلاب، سرنوشت گوشت را چنین کرده

تسنیم نوشت:آیت‌الله محمدعلی موحدی کرمانی خطیب نماز جمعه این هفته تهران با اشاره به 40 سالگی انقلاب گفت:2 انقلاب در آثار دینی به چشم می‌خورد که هر 2 ارزنده هستند.

وی با بیان اینکه  اولین انقلاب، انقلاب بصیرت است، اضافه کرد:به برکت انقلاب اسلامی، بصیرت ایجاد شد و مردم نظام طاغوت را ساقط کردند و مردم به خوبی دریافتند که باطل رفتنی است و حق ماندنی و پیروز است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد:پیش از انقلاب آبا و اجداد ما فکر می‌کردندنمی‌توانند در برابر طاغوت کوچک‌ترین اعتراضی داشته باشند و دچار خواری و ذلت شدند.

خطیب نمازجمعه این هفته تهران اضافه کرد:دشمنان بدانند که انقلاب ما قذرتمند است و افرادی که می‌خواهند به آن ضربه بزنند بدانند که خودشان له می‌شوند و این انقلاب می‌ماند و سرافراز است.

همچنین ایسنا نوشت:آیت الله محمدعلی موحدی کرمانی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه تهران اظهار کرد: در اوایل انقلاب فداکاری‌های مردم را دیدیم، مردم چشم‌داشتی نداشتند؛ اما کم‌کم پست‌های ریاست‌جمهوری، مجلس، استانداری‌ها و امثال آن‌ها آمد و دل‌ها را متزلزل کرد.

وی ادامه داد: در قیامت اولین سوالی که از ما می‌شود درباره امانت‌داری انقلاب است. می‌پرسند مسئولین چه کردید، عدالت را برقرار کردید یا نه؟ یا عده‌ای خوردند و عده‌ای از گرسنگی مردند؟ این نقاط ضعف است که مقداری مردم را ناراحت کرده است. خیال کردند این انقلاب است که سرنوشت گوشت را چنین کرده است؛ نه این انقلاب هرجا رفته است عزت آفریده است.

۱۷۲۱۲


 
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1236734

برچسب‌ها