استارتاپ‌های خلاق و فرهنگی رونمایی می‌شوند

آیین رونمایی از استارتاپ های محتوایی خلاق و فرهنگی، روز سه شنبه ۱۴ اسفند با حضور محمدحسین سجادی نیری، دبیر ستاد توسعه فناوری های نرم و هویت ساز در باغ کتاب برگزار می شود.

به گزارش خبرآنلاین، این برنامه در راستای حمایت از کارآفرینی  و به همت فرهنگ سرای فناوری اطلاعات و خانه نوآوری  برگزار می شود.

در بخش اول این مراسم به معرفی خانه نوآوری به عنوان یک شتاب دهنده حوزه محتوایی پرداخته می شود و سپس پنل تخصصی با موضوع موانع و مشکلات پیش روی استارتاپ ها برگزار می شود و از تعدادی از فعالان حوزه محتوا و استاراپی تقدیر می شود.

در ادامه برنامه ضمن رونمایی از چهار استارتاپ «اینفوگرامر»، «نقاشیم»، «دوزلی بوک» و «جت ویدیو»، به معرفی آنها و آشنایی با عملکردشان پرداخته می شود.

بخش دوم مراسم به برپایی پنلی با محوریت آینده بازاریابی محتوایی و اشتباهات رایج در آن اختصاص دارد و به سؤالات مرتبط با این موضوع پاسخ داده می شود. در پایان برنامه فرصت خوبی برای شبکه سازی و آشنایی فعالان این عرصه با یکدیگر فراهم شده است.

علاقمندان برای حضور در این مراسم می توانند به سالن شماره ۸ باغ کتاب واقع در اتوبان حقانی- خروجی کتابخانه ملی مراجعه نموده و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۶۶۹۰۲۱۳۸ تماس بگیرند.

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1237302

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =