کنسرت نوروزی همایون شجریان و سهراب پورناظری در آمریکا

ایلنا نوشت: سهراب پورناظری آهنگساز و نوازنده تنبور و کمانچه از برگزاری کنسرت آلبوم «ایران من» در تور آمریکا و دیگر برنامه‌های نوروزی‌اش به اتفاق همایون شجریان خبر داد.

سهراب پورناظری که طی همکاری با همایون شجریان چند اثر تولید کرده و به اتفاق او در کنسرت‌های مختلفی حضور داشته در صفحه شخصی‌اش از برگزاری کنسرت آلبوم «ایران من» و دیگر قطعات گلچین شده از آلبوم‌های دیگر در تور آمریکا خبر داد.

او در ادامه گفته است: برای نوروز امسال کنسرتی خواهیم داشت با «پیسیفیک سیمفونی» شهر اورنج کانتی به رهبری کارل سنت کلر و اینکه جزییات کنسرت‌های دیگر نیز به زودی اعلام خواهد شد.

گفتنی است آلبوم «ایران من» با خوانندگی «همایون شجریان» و آهنگسازی «سهراب پورناظری»، پانزده شهریورماه امسال منتشر شده و «ایران من»، آواز «راه بی پایان»، «خوب شد»، «قلاب»، «مرگ اسفندیار»، «ابر بهار» و «اسفند، نوروزخوانی و نوروز» از جمله قطعات آن هستند.

در این اثر مشترک، همایون شجریان و سهراب پورناظری، از اشعار شاعرانی چون فردوسی، سعدی شیرازی، خواجه شمس‌الدین محمد، اسحاق انور، پوریا سوری و اهورا ایمان بهره گرفته‌اند.

۲۴۱۲۴۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1238010

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۲۳ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۴
    0 11
    تكرار تكرار تكرار فقط يه خاطر يك مشت دلار
    • IR ۲۱:۴۳ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۴
      9 0
      خوبه آدم یه کم فکر کنه، بعد دهانش رو باز کنه و درافشانی کنه! عزیزجان هر هنرمندی طی یک سال یک یا دو اثر هنری ارائه میده و در بقیه سال اقدام به اجرا یا پخش و انتشار و نمایش اثرش میکنه. هنرمند مایکروفر نیست که روزی ۲۴ اثر تولید کنه تا امثال جناب عالی به تکرار نرسند. شما و امثال شما بجای غرزدن و وصول مطالباتتون از هنرمندها بهتره اگر تمایلی ندارید این آثار تکراری رو نبینید و پولتون رو بجای ریختن در جیب همین هنریها کیک و نوشابه بخرید و میل بفرمایید و کلی کیف کنید!