تلفن می‌زنیم جواب نمی‌ده!

جمعی از ملی‌پوشان وزنه‌برداری به دلیل عدم دریافت حق و حقوق‌شان از تیم‌های باشگاهی شاکی هستند.

خیلی وقت بود که از رسول معتمدی ملی پوش وزنه برداری ایران خبری نبود.او که مدال نقره جوانان آسیا را هم در کارنامه دارد همشهری سهراب مرادی است و اتفاقا در همان وزنی وزنه می زد که سهراب حضور داشت،یعنی 94 کیلوگرم.اما با تغییر اوزان حالا رسول می خواهد به دسته 102 کیلوگرم برود.رسول امید زیادی دارد تا بتواند در این دسته به بالاترین اوج آمادگی برسد تا پس از آن و در المپیک 2024 با تغییر وزن به دسته 109 که وزن المپیکی است برود.

رسول چه خبر؟

خبر خاصی که نیست.دارم تمرین می کنم.به تیم ملی هم که دعوت نشده ام.این روزها با رشید شریفی تمرین می کنم و می خواهم تغییر وزن بدهم.

چرا؟

می خواهم به دسته 102 بیایم.در دسته 96 سهراب مرادی و کیانوش رستمی حضور دارند که هر دو از بهترین ها هستند.منطقی هم که فکر کنیم باید بگویم که نباید در این وزن ماند.احتمالا علی هاشمی هم به 109 می رود و راه در 102 کیلوگرم باز می شود.آنجا می شود بهتر از این ها مانور داد.

یک زمان عضو تیم نور همدان بودید.الان وضعیت چطور است.

شرایط خیلی بد است.تیرماه بود که اردویی در همدان برگزار شد.من نقره قهرمانی جوانان آسیا را داشتم و چند پیشنهاد از تیم های خوب مثل نفت و حفاری.با این حال دکتر زارعی(رییس هیات) با وعده و وعیدهای فراوان از من و چند ملی پوش دیگر خواست تا در این تیم وزنه بزنیم.اما همه حرفها همان وعده وعید بود و بس.

یعنی قرارداد بستید و پول تان را نداده اند.

یک ریال هم نداده اند.من نماینده همه ملی  پوشانی هستم که برای نور همدان وزنه زده اند.آرمان محمدزاده،سامان کریمی و ...مدام وعده می دهند.آخرین وعده شان هم این بود که تا 27 بهمن پول ما را می دهند اما حالا که به فدراسیون نامه زده ایم می گویند باید تا آخر اسفند صبر کنید.ما که می دانیم اسفند هم بیاید و برود خبری از پول نخواهد بود.

با خود زارعی حرف نزدید؟

تلفن می زنیم جواب نمی دهند.ایشان یک بیمارستان خصوصی هم به نام نور دارند اما حاضر نیستند جواب ما را بدهدند.کل قرارداد ما چند نفر به 50 میلیون هم نمی رسد اما نمی دانم چرا اذیت می کنند.ما اگر برای تیم های دیگر وزنه زده بودیم هرگز از این مشکلات نداشتیم.

حرفی مانده که بخواهی بزنی؟

دلخوشی ما وزنه برداران هم به همین چیزهاست.ما داریم تلاش می کنم تا برای المپیک های بعدی آماده شویم.امیدواریم مشکلات همه حل شود تا بتوانیم برای ایران افتخار بیاوریم.

251 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1238170

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 15 =