مانور برنامه سلامت نوروزی نیروهای بهداشت محیط در یاسوج برگزار شد

مدیر مرکز بهداشت شهرستان بویراحمد، گفت: مانور برنامه سلامت نوروزی نیروهای بهداشت محیط با حضور کارشناسان بهداشت محیط در سطح شهرستان انجام پذیرفت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از یاسوج، دکتر محسن مرادی اذعان داشت:  برنامه های بهداشت محیط از ۱۵ اسفند ماه آغاز می شود و تا ۲۵ فروردین ادامه دارد.

 وی تصریح کرد: تمرکز این طرح بر بهداشت مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی، اماکن عمومی، سکونتگاه‌ های بین راهی و تفرجگاه‌ها  است.

دکتر مرادی با بیان این که در سال جاری معرفی اماکنی که مسائل بهداشتی را رعایت نمی کردند، به دو برابر سال قبل رسیده است، افزود: این موضوع به دلیل افزایش تعداد بازرسی ها از این اماکن است.

مدیر مرکز بهداشت شهرستان بویراحمد، یادآور شد: دستگاه ها قوه قضاییه، نیروی انتظامی، دامپزشکی و شهرداری در طرح سلامت نوروزی شرکت دارند.

وی همچنین از کسانی که در صنوف مختلف فعالیت می کنند، درخواست کرد که استانداردهای لازم بهداشتی را در اماکن خود رعایت کنند.

کارشناس مسئول بهداشت محیط شهرستان بویراحمد نیز خاطرنشان کرد: نیروهای بهداشت محیط در قالب ۲ اکیپ بازرسی بسیج سلامت نوروزی  از ۸ صبح تا ۸ عصر بر این اماکن نظارت دارند.

اعظم اکبری ادامه داد: بازرسان با استفاده از  دستگاه های  سنجش پرتابل ، نظارت ویژه‌ ای بر بهداشت رستوران‌ های بین راهی و محل اسکان مسافران دارند.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1238767

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =