برگزاری بیش از ۵۰ طرح برای استقبال از نوروز در اردبیل

شهردار اردبیل با اشاره به اینکه طرح‌های استقبال از بهار آئین خانه تکانی شهری در اردبیل برگزار خواهد شد، گفت: بیش از ۵۰ طرح دیگر در قالب استقبال از نوروز دراردبیل برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از استان اردبیل، حمید لطف‌اللهیان تصریح کرد: به مانند سالیان گذشته در آخرین روزهای اسفند جشن خانه تکانی شهری به منظور نظافت و پاکسازی عیدانه شهر برگزار می‌شود تا همپای طبیعت در تغییر به زیبایی‌ها پیش قدم باشیم.

وی افزود: با به کار گیری حداکثر تجهیزات قدم در پاکسازی و زیباسازی شهر برای شهروندان و مسافران گذاشتیم تا با نهایت سادگی نوروز را جشن گرفته و از میهمانان نوروزی استقبال کنیم.

شهردار اردبیل ادامه داد: با فعالیت نیروهای خدمات شهری و تجهیزات کامل شهر برای ورود مسافران و گردشگران آماده شده و بدین منظور مکان‌های اقامتی و نمازخانه و سرویس بهداشتی اردبیل در مناطق مختلف مجهز خواهند شد.

شهردار اردبیل یادآور شد: بیش از ۲۰۰ دستگاه خدمات شهری اعم از ماشین‌های رفت و روب، برداشت زباله، کمپرس و.... از امروز در سطح شهر فعال شده و پاکسازی شهر را انجام خواهند داد.

وی با بیان اینکه بیش از ۵۰ طرح دیگر در قالب استقبال از نوروز توسط شهرداری اردبیل برگزار می‌شود، اضافه کرد: مراسم روز درختکاری نیز روز یکشنبه ۱۹ اسفند ساعت ۱۰ صبح در فرهنگسرای بانوان برگزار شده و از عموم شهروندان دعوت می‌شود تا در این مراسم حضور به هم رسانند.

شهردار اردبیل همچنین از کاشت گل‌های بهاری در میادین و خیابان‌های شهر خبر داد و یادآور شد: پیاده راه شیخ صفی نیز نورپردازی شده و کاشت گل‌های بهاری در این محدوده تداوم خواهد یافت تا گذر فرهنگی هنری اسفریس در عید نوروز تقدیم شهروندان و گردشگران شود.

وی همچنین از برگزاری جشن همگانی به مناسبت بزرگداشت روز شهدا در منطقه نمونه گردشگری شورابیل خبر داد و افزود: این جشن روز ۲۴ اسفندماه برگزار می‌شود.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1239850

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =