۳ نفر
۲۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۵
انتقاد خواننده جنوبی از «جناب‌خان»

امید جهان از خواندن آثارش توسط جناب‌خان بدون اینکه نامی از او برده شود، گلایه کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، برنامه «فرش بنفشه» با اجرای حامد نجم‌الهدا، نازنین مهیمنی و مهبد قناعت‌پیشه با حضور چهره‌های تاثیرگذار سال ۹۷ در حوزه‌های سیاسی و اجتماعی ایام نوروز از رادیو ایران پخش می‌شود و در یکی از روزها گفت‌وگوی امید جهان خواننده نیز از این برنامه روی آنتن می‌رود.

زهرا قائدی تهیه کننده «فرش بنفشه»، درباره این گفتگو به خبرآنلاین گفت: ما در برنامه به عید دیدنی هنرمندان و ورزشکاران مختلف می‌رویم و ناگفته‌های حرفه‌ای و شخصی سال ٩٧ را از زبان آن‌ها خواهیم شنید. یکی از این هنرمندان امید جهان خواننده بندری است.

به گفته این تهیه‌کننده در «فرش بنفشه» با جهان درباره سبک و سیاق آثار، گرفتن مجوز کنسرت‌ها، تاثیر موسیقی پدرش محمود جهان روی آثار او و کارها و برنامه‌های تازه‌اش گفتگو شده است.

قائدی یادآور شد: همچنین با او درباره موسیقی جنوبی و خواننده‌های مورد علاقه‌اش گپ زده‌ایم و نکته دیگری که گفتگو را شنیدنی‌تر می‌کند، حرف‌های جهان درباره خواندن آثارش توسط جناب خان بدون نام بردن از این خواننده و به نوعی ابراز گلایه‌مندی او است.

۲۴۱۲۴۳

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1239875

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۱:۵۱ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۰
    88 2
    اینکه خودش هرچی آهنگ خونده میکس شده آهنگای قدیمی بوده حالا میگه چرا جناب خان اسمی از من نمیاره؟! خنده داره والا
    • محسن IR ۱۳:۲۳ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۰
      26 1
      دوستمون درست میگه
  • IR ۱۳:۴۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۰
    7 2
    همین که از آهنگهای تو استفاده میکنه باعث معروفیت بیشترت میشه و باید خوشحال هم باشی نه اینکه بی معرفتی کنی و گله کنی. البته فکر کنم اینکار هم واسه خاطر معروفیت و شهرت بیشتره!
  • IR ۱۶:۲۱ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۰
    9 0
    آهنگ ها متعلق به این آقا که نیستن اکثرا محلی جنوب و از قدیم بودن
  • دانیال IR ۱۸:۵۵ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۰
    11 0
    به عنوان یک جنوبی عرض کنم خدمتتون که ایشون فقط ترانه های معروف بندری رو با یک مشت افکت ناهنجار قاطی میکنه و باصدای لیزری میخونه و کلی هم صدمه زده به اسم و شهرت آهنگ بندری. ایشون این همه ترانه های معروف خواننده های دیگه رو میخونه (خراب میکنه)، تا حالا از کسی اجازه گرفته؟