اعلام وصول طرح تشکیل استان اصفهان شمالی در مجلس شورای اسلامی

مهر نوشت: نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس از اعلام وصول طرح تشکیل استان اصفهان شمالی در مجلس شورای اسلامی خبر داد.

سیدجواد ساداتی نژاد از اعلام وصول طرح تشکیل استان اصفهان شمالی در مجلس شورای اسلامی خبر داد و اظهار داشت: تشکیل استان اصفهان شمالی با ۳۳ امضا امروز در مجلس اعلام وصول شد به نحوی که این طرح با هدف رضایتمندی، رفاه اجتماعی و حذف بروکراسی‌های اداری انجام شد.

وی با بیان اینکه در استان‌های وسیع در گیر و دار مسائل اداری بخش‌هایی از استان از سرعت عمل اداری بالایی برخوردار نیستند، افزود: کوچک شدن استان‌ها با هدف چابک شدن استان‌ها انجام می‌شود و این مهم به نفع همه استان‌ها است و نمونه‌ای از این کوچک شدن استان‌ها در خراسان رخ داد که موجب پیشرفت و توسعه بیش از پیش این منطقه شد.

نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در دنیا کشورهای کوچک‌تر ایران تعداد استان‌های بیشتری دارند، ابراز داشت: کشوری همانند ترکیه که کوچک‌تر از ایران است بالغ بر ۸۰ استان دارد و این کوچک شدن استان‌ها موجب ارائه خدمات هرچه بیشتر به شهروندان شده و مناطق نیز شکوفا می‌شوند.

وی ضمن اشاره به شهرهای در نظر گرفته شده در طرح استان اصفهان شمالی گفت: این طرح شامل شهرهای کاشان، آران و بیدگل، اردستان، نطنز، خور و بیابانک، گلپایگان، خوانسار و نائین است و روند خود را برای تصویب طی می‌کند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1239957

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 13 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • امیر IR ۱۷:۰۶ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۰
    4 8
    طرحیه که باید زودتر از اینا انجام میشد کاشان همین الان هم جمعیت و وسعتش از چنتا از مراکز استان ها بیشتره و هم شهر صنعتی و هم تاریخی و توریستیه پس برای توسعه بیشتر لازمه زودتر استان بشه.در ضمن کاشان دارای فرودگاه هست که با استان شدن شدنش می تونه بین المللی بشه و توریستای بیشتری وارد و ارز آوری برای کشور داشته باشه
  • IR ۱۸:۰۷ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۰
    1 12
    اگه کاشان در سال جدید استان نشه مردم دیگه دیگه تمایلی به شرکت در انتخابات مجلس را نخواهند داشت چون تا حالا خیلی از نمایندگان قبلی و مسئولین کشوری این وعده رو داده بودند و عمل نکردن.و این یعنی بی اهمیتی به مردم منطقه کاشان و مردم هم می فهمند