کدام دسته از مسافران ایرانی اجازه ورود به فرودگاه عمان را ندارند؟

اگر قصد سفر به عمان با استفاده از تسهیلات دریافت روادید (ویزا) در فرودگاه این کشور را دارید، باید به این نکته توجه کنید :

هر کشوری قوانین مسافرتی خاصی دارد و مسافران برای خرید بلیط تهران به تورنتو، تهران به هامبورگ و یا مقاصد دیگری باید برای دریافت ویزا اقدام کنند. اما بر اساس توافق انجام شده بین ایران و برخی از کشورها، مسافران نیازی به تهیه ویزا قبل از سفر ندارند.

عمان از کشورهای است که از اوایل سال گذشته و طی مذاکراتی که بین ایران و عمان صورت گرفت، مسافران ایرانی بدون صدور روادید (ویزا) امکان سفر به آن را داشته و روادید برای آنها در فرودگاه‌های این کشور صادر می‌شود.

اما اگر قصد سفر به عمان با استفاده از تسهیلات دریافت روادید (ویزا) در فرودگاه این کشور را دارید، باید به این نکته توجه کنید که بر اساس قانون جدید شرکت‌های هواپیمایی، باید علاوه بر بلیط برگشت، 300 دلار موجودی نیز داشته باشید.

چرا که در پی سودجویی برخی از واسطه‌ها و دریافت هزینه هنگفت بابت صدور روادید، قبل از سفر به عمان و همچنین با توجه به این موضوع که برخی از مسافران به بهانه عدم رزرو بلیط برگشت به ایران، قصد اقامت در این کشور را داشتند، قوانین جدیدی برای صدور روادید در فرودگاه عمان صادر شد.

به گزارش روابط عمومی علی بابا، مطابق بخشنامه جدید ایرلاین‌ها، حالا برای مسافران ایرانی که قصد سفر به کشور عمان دارند و از روادید فرودگاهی کشور عمان استفاده خواهند کرد، داشتن بلیط برگشت معتبر و همراه داشتن مبلغ حداقل 300 دلار برای هر نفر در مسیر مسقط الزامی است.

پس اگر قصد دارید به عمان سفر کنید و یا برای رزرو بلیط تایلند یا هر کشور دیگری اقدام کنید، ابتدا قوانین سفر به آن کشور را مطالعه کنید و سپس برای رزرو اینترنتی بلیط اقدام کنید. شما می‌توانید به رتبه یک فروش بلیط سفر، علی بابا مراجعه کنید و بلیط سفر به هر نقطه از جهان را خریداری کنید و در صورتی که با سوالی مواجه شدید با تیم 247 نفره علی بابا که به صورت 24 ساعته در 7 روز هفته پاسخگوی شما هستند تماس بگیرید.

همچنین می‌توانید قبل از خرید بلیط، قیمت بلیط مالزی، تایلند، استانبول، تورنتو و... را در وبسایت و اپلیکیشن علی بابا، طی روزهای مختلف مقایسه و سپس ارزان و یا بهترین بلیط را برای سفر خود خریداری کنید.

نوروز امسال را به اعتبار علی بابا سفر کنید و تجربه‌ای شایسته از سفر برای خود خلق کنید.

2121

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1239995