توقیف محموله‌های قاچاق ۴۰ میلیاردی در البرز

رئیس پلیس آگاهی استان از کشف ۴ محموله انواع کالاهای قاچاق به ارزش ۴۰ میلیارد ریال ، از ۴ دستگاه خودرو در محور های مواصلاتی استان خبر داد .

به گزارش خبرآنلاین به نقل از پایگاه خبری پلیس سرهنگ "محمد نادربیگی" افزود: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی در پی پایش و رصد محورهای مواصلاتی استان البرز به ۴ دستگاه خودرو کامیون و نیسان وانت حامل انواع کالا ، مشکوک شده و موضوع را به صورت ویژه در دستورکار قراردادند.

وی اضافه کرد: با پیگیری های شبانه روزی و انجام کارهای اطلاعاتی، خودروها در حال تردد در مسیرهای مواصلاتی استان متوقف و پس از بازدید از بار آن ها مشخص شد که تمام کالاها فاقد بارنامه و مدارک گمرکی معتبر هستند.

سرهنگ نادربیگی افزود: از ۴ دستگاه خودرو توقیف شده مقادیر زیادی پوشاک، پارچه، لوازم خانگی، لوازم یدکی خودروهای لوکس و خشکبار شامل بادام هندی و گردو کشف شد.

وی با بیان این که دراین رابطه ۳ نفر دستگیرشدند گفت: درتحقیقات اولیه مشخص شد که قاچاقچیان قصد داشتند برخی ازاقلام را در داخل استان البرز و بخشی دیگر را درخارج از استان توزیع کنند.

این مقام انتظامی با تاکید بر این موضوع که اجرای طرح ملی مقابله با کالای قاچاق و قاچاق کالا به صورت ویژه دراین استان درحال اجرا است از فعالان بخش واردات، انبار، توزیع، خرید و فروش به خصوص تجار و صنوف مرتبط درخواست کرد نسبت به رعایت قوانین و مقررات موضوعه از جمله قوانین مبارزه با قاچاق کالا و ارز وهمچنین رعایت ضوابط گمرکی و توزیع فروش کالاهای قاچاق توجه داشته باشند.

سرهنگ نادربیگی ، نقش مردم را در مبارزه با پدیده شوم قاچاق کالا و ارز که اقتصاد، تولید و اشتغال کشور را با مشکلات عدیده ای روبرو می کند،بسیار تاثیرگذار دانست.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1240170

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 12 =