رکورد جراحی چشم در تبریز شکسته شد

مهر نوشت: یک جراح و چشم پزشک متخصص تبریزی در یک اقدام کم نظیر، در طول ۱۱ سال اخیر موفق به جراحی ۱۱ هزار چشم شده است.

بهنام غفارزاده جراح و متخصص چشم، ابراز داشت: با توجه به بار مراجعات و با استفاده از توان و تجهیزات بیمارستان چشم پزشکی دولتی علوی تبریز، موفق شدم رکود جراحی چشم را در کمترین زمان بشکنم.

وی افزود: در طول ۱۱ سال اخیر ۱۱ هزار جراحی چشم انجام دادم که در زمان محدود در سه شیفت کاری ۱۲۰ عمل جراحی انجام دادیم که رکوردی در داخل کشور و جهان محسوب می‌شود و مزیت این رکوردشکنی این است که می‌توان در مواقع بحرانی با سرعت به مصدومان حوادث طبیعی و غیرطبیعی رسیدگی کرد.

این جراح و متخصص چشم با اشاره به اینکه این بیمارستان آماده ارائه خدمات به بیماران نیازمند است، گفت: اگر خیرین سلامت بتوانند بیمارستان جدید چشم را در استان آذربایجان شرقی احداث کنند می‌تواند مفید باشد.

غفارزاده که جراحی‌های با ریسک بالا را نیز انجام می‌دهد، ابراز داشت: ۲ سال پیش عمل آب مروارید یک اردک را نیز با موفقیت انجام دادم، این در حالی است که بیشترین عمل آب مروارید در دنیا در طوطی‌های خانگی و سگ و گربه صورت می‌گیرد و عمل اردک برای اولین بار صورت گرفت.

این پزشک خیر تبریزی در بخش دیگری با اشاره به حضور خود در مناطق محروم استان تصریح کرد: در تمامی شهرهای محروم استان حداقل یکی دو بار حضور داشته‌ام، برای نمونه قبل و بعد از زلزله در ورزقان حدود ۲۰۰ نفر را عمل کردم و عمل‌های جراحی مختلفی در استان‌های آذربایجان شرقی، غربی، اردبیل، کردستان، اراک و سیستان و بلوچستان انجام دادم.
وی با اشاره به اینکه طبابت در مناطق محروم برای انسان آرامش خاطر می‌آورد، افزود: گاهی می‌شد در سیستان و بلوچستان تا ساعت ۳ شب عمل جراحی داشتیم، با یاری خداوند، با توجه به کثرت ویزیت‌ها و عمل‌های جراحی، بیماران ما با عوارض خاصی روبرو نمی‌شوند و این از برکات کار خداپسندانه است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1240187

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =