نتانیاهو: با ۶ کشور اسلامی مهم ارتباط داریم

ایسنا نوشت: نخست وزیر رژیم صهیونیستی پس از درگیری‌های اخیر در مسجد الاقصی مدعی شد که این رژیم اکنون با شش کشور اسلامی مهمی که در گذشته با این رژیم در خصومت بودند، روابطی دارد.

به گزارش  خبرگزاری "معا"ی فلسطین، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در مراسم بزرگداشت لیفی اشکول، نخست وزیر پیشین این رژیم با اشاره به اینکه اسرائیل با شش کشور اسلامی مهم ارتباطاتی دارد، گفت: روابط با این کشورهای اسلامی خبرهای خوش و بی‌مانندی هستند، اسرائیل در خفا به روند به رسمیت شناخته شدن خود و توافق با دیگر همسایه‌ها و بخش‌های وسیعی از جهان عرب و اسلام ادامه می‌دهد.

نتانیاهو در ادامه مدعی شد: این بخشی از "انقلابی" است که ما در جهان عرب و اسلام به پا می‌کنیم و خبرهای خوش مهم در راهند و کشورهای دیگر نیز به این روند خواهند پیوست.

این اظهارات نتانیاهو در حالی عنوان شدند که مسؤولان رژیم صهیونیستی پس از طرح ادعاهایی درباره پرتاب یک کوکتل مولوتف به سوی مرکز پلیس این رژیم در داخل مسجد الاقصی، درب‌های این مسجد بستند.

مرکز اوقاف قدس اعلام کرد، پس از وقوع آتش‌سوزی در یکی از اتاق‌های پلیس این رژیم در داخل مسجد الاقصی، تعداد زیادی از این نیروها به صحن‌های مسجد یورش برده و به سمت کسانی که در داخل صحن‌ها بودند، حمله کردند.

ویدئوهایی که از این درگیری در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده، نشان می‌دهد از این اتاق دود بلند شده و نیروهای رژیم صهیونیستی نمازگزاران را در صحن‌های مسجد الاقصی تعقیب و بازداشت می‌کنند.

49311

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1240517

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =