بهشت زهرا تا غروب پرترافیک است/ توصیه‌های پلیس

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ گفت: ترافیک در مسیرهای منتهی به بهشت زهرا تا عصر امروز ادامه خواهد داشت.

سردار محمدرضا مهماندار رییس پلیس راهور تهران بزرگ در گفتگو با خبرنگار خبرآنلاین با اشاره به ترافیک در محدوده بهشت زهرا گفت: همان طور که پیش بینی می کردیم بسیاری از مردم شریف تهران و سراسر کشور روز جمعه آخر سال به بهشت زهرا مراجعه می کنند و این حجم حضور باعث بروز ترافیک می شود.

وی افزود: در حال حاضر میزان ترافیک قابل توجه است و پیش بینی این است که بعد از ظهر هم بار ترافیکی پرحجم داشته باشیم.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به سه مسیر اصلی برای رسیدن به بهشت زهرا گفت: آزادراه خلیج فارس، خیایان شهید رجایی و جاده قدیم قم و همچنین بزرگراه صالح آباد برای رسیدن به بهشت زهرا مشخص شده و ماموران پلیس از ابتدای صبح در حال کنترل ترافیک و یاری به شهروندان عزیز هستند.

وی تاکید کرد: صبر و تحمل، مراقبت در رانندگی و بویژه عدم توقف در طول مسیر و در معابری که به بهشت زهرا می شود، از نکات بسیار مهمی است که خواهشمندیم نسبت به آن ها توجه شود.

وی با بیان این مطلب که سد معبر ترافیک را چند برابر خواهد کرد گفت: در داخل بهشت زهرا هم وضع به همین ترتیب است؛ از شهروندان درخواست می کنیم از پارکینگ ها استفاده کنند و از توقف و پارک حاشیه ای خودداری کنند تا شاهد ترافیک روان باشیم.

سردار مهماندار تاکید کرد: در یک شهر بزرگ ۹ میلیونی، با وسعت ۷۵۰ کیلومتر مربع، یک پنجشنبه و جمعه پایانی سال دارید و میزان مراجعه به یک نقطه بسیار زیاد می شود. همین موضوع ناخواسته بار پرحجمی از تردد ماشین ها را دارد و نگاه پلیس این است همین که شهروندان مراجعه می کنند و بدون اینکه با گره ترافیکی مواجه شوند، داخل بهشت زهرا می شوند و زیارت اهل قبول می کنند کار بزرگ و عظیمی از نظر ترافیکی است

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1241086

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =