غفوری: مسئولین حتی یک عذرخواهی ساده هم نکردند

مدافع محبوب استقلالی‌ها از سال 97 و دربی نوروزی سخن گفت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ وریا غفوری به دلیل بازی های بی نقص، قدرت رهبری و البته واکنش هایش محبوبیت خاصی میان هواداران استقلال دارد. او امروز صبح با برنامه تهران ورزشی رادیو تهران گفت‌وگو کرد. مدافع استقلال ابتدا به مصدومیتش اشاره کرد: «متاسفانه از نظر مصدومیت 2-3 هفته‌ای مشکل داشتم و در بازی آخر عضله‌ام دچار کشیدگی مختصر شده که با چند جلسه تمرین این مصدومیت رفع می‌شود. در این 3 سال که در استقلال بوده‌ام، هر سال همین طور است که اول فصل را خوب شروع نمی‌کنیم و آخر فصل شرایط ما بهتر می‌شود. البته فاصله‌ها در صدر جدول خیلی کم است و امیدوارم بازی امروز را ببریم و آخر فصل هم دل مردم را شاد کنیم.»

غفوری درباره غیبتش در جام جهانی روسیه گفت: «بدترین خاطره ورزشی من نرفتن به جام جهانی بود. خیلی زحمت کشیدم و تک تک لحظات زندگی‌ام را تلاش کردم تا به جام جهانی بروم. واقعا دلیلش را نمی‌توانم بگویم چون نمی‌دانم دلیلش چه بود. چرا یک بازیکن با آن آمار در لیست نبود؟ به نظرم سلیقه کی‌روش بود ولی قطعا می‌توانم بگویم که این موضوع قطعا اشتباه بود.»

وریا درباره دربی دهم فروردین گفت: «من تمام توانم را می‌گذارم که تیم موفق شود. 2-3 روز دیگر مصدومیتم رفع می‌شود و در این بازی کمک تیم می‌کنم. امسال هیجان دربی کمی بیشتر است و چون فاصله ها کم است شاید یک تیم با برد دربی صدرنشین شود. به نظرم دربی امسال هیجانی‌تر هم می‌شود.» او درباره مصدومیتش و ارتباط آن با حواشی اخیر گفت: «متاسفانه در چند هفته اخیر یکسری حواشی پیش آمد و دقیقا این اتفاقات زمانی رخ داد که من دچار مصدومیت‌هایی شدم، مصدومیت من ربطی به حواشی نداشت و برخی از مسئولان یکسری حرف‌ها زدند و من هم حرف خودم را زدم. متاسفانه به عده‌ای برخورد و آنها جبهه گرفتند و علیه من صحبت کردند. در همین راستا هم بحث شهرستانی و تهرانی به وجود آمد ولی من باید بگویم همه ما یک ایرانی هستیم. متاسفم که یک عذرخواهی ساده هم از این مسئول نشنیدیم و قضیه گم شد!»

ملی‌پوش استقلال درباره خداحافظی کی‌روش با فوتبال ایران گفت: «سرمربی تیم ملی ایران در 8 سال گذشته کی‌روش بود، او یک استاد در جایگاه خودش بود.کی‌روش خیلی از مشکلات در فوتبال ما را حل کرد، شاید من یک جاهایی از نظرات او ضرر کردم ولی او مربی بزرگی بود. مربی بعدی تیم ملی ما باید بالاتر از کی‌روش یا در حد او باشد تا فوتبال ما رو به پیشرفت باشد.»

او در پاسخ به این که دوست داشت در کنار کدام یک از بازیکنان قدیمی استقلال بازی کند، گفت: «دوست داشتم کنار مجتبی جباری بازی می‌کردم که متاسفانه با حواشی و ناراحتی از استقلال کنار گذاشته شد. همچنین جای حسن روشن و ناصر حجازی در استقلال خالی است.»

251255

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1241409

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =