پروژه پست برق ۴۰۰ کیلوواتی البرز آماده کلنگ‌زنی است

نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: پست برق ۴۰۰ کیلووات البرز نیز آماده کلنگ زنی است که این امر با حضور مسئولان کشوری به زودی محقق می شود.

به گزارش خبرآنلاین شهبازی در جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی که صبح شنبه در حوزه استاندار برگزار شد، با اشاره به اینکه بخش عمده ای از مصوبات این شورا منتج به نتیجه شده، افزود: طی چند ماه اخیر با پیگیری های صورت گرفته دفتر اموال تملیکی بعنوان یک طرح روی زمین مانده از گذشته، راه اندازی شد.
وی ادامه داد: موافقت تشکیل چارت ستادی دفتر نظارت بر گمرکات البرز نیز دریافت شده و پیگیر تشکیل آن هستیم.
شهبازی گفت: در خصوص راه اندازی سایت دائمی نمایشگاه بین المللی در استان نیز درصدد رفع موانع و آغاز به کار این امکان مهم هستیم.
وی افزود: سال 97 جلسات بسیار خوبی در اتاق بازرگانی البرز برگزار شد و همت بالایی در استان برای تولید و اشتغال و حل موانع صنعت وجود دارد.
استاندار البرز اضافه کرد: پست برق 400 کیلووات البرز نیز آماده کلنگ زنی است که این امر با حضور مسئولان کشوری به زودی محقق می شود.
وی گفت: بانک ها نیز همراهی خوبی در راستای تسهیل و رفع موانع تولید داشته اند و در رابطه نیز با توجه به عملکرد استان، دستور لازم را برای حل موانع تولید از رییس بانک مرکزی کشور دریافت کردیم.
شهبازی افزود: بر اساس قوانین تعیین و تبیین شده، اگر بانک ها در جهت تسهیل و رفع موانع تولید همکاری نداشته باشند، در کمیته بازرسی فراخوانده می شوند.
وی با بیان اینکه امید است در سال 97 اتفاقات خوبی برای تولید و صنعت رقم بخورد، عنوان کرد: طی 6 ماه با اتفاقاتی که در سیاست های خارجی کشور افتاد، توانستیم راهکارهایی برای مقابله با تکان های اقتصادی احتمالی در سال 98 پیدا کنیم.
استاندار البرز گفت: سال 97 سال سختی برای کشور بود ولی با راهبردهایی که حوزه های اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و فرهنگی تعیین شده، می توانیم در سایه اتحاد و انسجام توفیق کسب کنیم.
وی افزود: مدیران استان شبانه روزی تلاش می کنند، امید است که با این همت لطف الهی شامل حال ما شود و در راستای اجرای مصوبات شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی موفق باشیم.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1241551

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =