دهکده ساحلی غرب تهران؛ شهرک چیتگر و نگاهی به قیمت آن در سایت دیوار

شهرک ارتش، شهرک امام رضا، عمران هادی یا شهرک چیتگر؛ اینجا جایی است انتهای اتوبان حکیم واقع در منطقه 22 شهرداری تهران. این منطقه اخیرا به قطب گردشگری پایتخت تبدیل شده و در میان شهرک‌های مختلف، شهرک چیتگر بزرگترین شهرک منطقه 22 به شمار می‌آید؛ دلیل عمده این موضوع نزدیکی به اتوبان‌های اصلی تهران از یک سو و همسایگی با مراکز تجاری و تفریحی بزرگ و برجسته غرب تهران از سوی دیگر است. البته این مراکز را حالا می‌توان برترین مراکز تفریحی-تجاری پایتخت دانست.

در شمال این شهرک اتوبان خرازی یا همت و در جنوب آن اتوبان حکیم دیده می‌شود. اگر به دنبال اقامت در یکی از آرام‌ترین و در عین حال مسکونی‌ترین نقاط پایتخت هستید، اکیدا توصیه می‌کنیم به سکونت در خانه‌های شهرک چیتگر فکر کنید. در این یادداشت سیر تا پیاز این شهرک و قیمت‌های آپارتمان در چیتگر را به کمک آگهی‌های سایت دیوار خواهیم گفت؛ پس تا زمان خرید نهایی نیازی نیست به این شهرک مراجعه داشته باشید.

شهرک چیتگر 4 بخش دارد: A,B,C,D. به سه بخش اول البته بوستان، سروستان و نارجستان می‌گویند. در این بین بوستان و سروستان خوش‌نام‌تر هستند. عواملی که شهرک چیتگر را مهم جلوه می‌کنند، نزدیکی با کوه‌های البرز، بزرگراه تهران-آزادگان و ایستگاه مترو ایران-خودرو است. از سوی دیگر همسایگی با ایران‌مال در قسمت شرقی این شهرک، دریاچه خلیج فارس در همین قسمت، تهران‌لند( در حال افتتاح) در قسمت شمالی، باغ ملی گیاه‌شناسی و پارک معروف چیتگر در قسمت جنوبی و آبشار تهران در شمال شرق، شهرک چیتگر را از نظر شاخص‌های فرهنگی، رفاهی و تفریحی در سطح فوق‌العاده ایده‌آلی قرار می‌دهد. این همه ماجرا نیست، نزدیکی این شهرک با بام‌لند که مدت‌هاست مورد توجه گردشگران داخلی و خارجی قرار گرفته، به شهرک چیتگر رونق به خصوصی بخشیده است. خرید آپارتمان در شهرک چیتگر برای خانواده‌های بازنشسته یا دارای فرزند خردسال، می‌تواند گزینه‌ مطلوبی باشد. چرا که در محوطه هر برج یک فضای سبز اختصاصی با امکانات مختلف وجود دارد.

شاید گمان کنید با چنین آپشن‌های پیشرفته‌ای در یک شهرک مسکونی، قیمت‌های خانه در چیتگر سر به فلک می‌کشد. اما اگر به سایت دیوار نگاهی بیاندازید متوجه خواهید شد قضیه از قرار دیگری است. برای مثال در این سایت آپارتمانی 135 متری و سه خوابه در این شهرک تنها به قیمت یک میلیارد تومان به فروش می‌رسد. در آگهی دیگری ملکی 86 متری، دو خوابه که زمان تحویل آن در سال 98 است، واقع در پهنه C و غرب دریاچه خلیج فارس 600 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است. همچنین در یک مورد نیز آپارتمانی 10 متری، نوساز و کلید نخورده، دو خوابه با دید به سمت آبشار تهران 780 میلیون تومان به فروش می‌رسد. مالک این ساختمان در آگهی فروش ذکر کرده این ملک در حال حاضر در حال نقاشی است و همچنین دو بالکن دارد.

اگرچه آگهی‌های خرید و فروش خانه در چیتگر در سایت دیوار بیشتر به چشم می‌خورد، با این حال در این سایت رهن و اجاره آپارتمان در شهرک چیتگر نیز چند آگهی را خود اختصاص داده است. مثلا در یک مورد آپارتمانی 190 متری در سروستان( بخش B شهرک چیتگر) 300 میلیون تومان رهن کامل داده می‌شود. همچنین در یک آگهی دیگر 100 متر آپارتمان در طبقات بالایی برج، در کنار دریاچه خلیج فارس 50 میلیون تومان ودیعه می‌خواهد و ماهیانه دو میلیون تومان اجاره. برای دیدن سایر آگهی‌های این دهکده ساحلی در غرب تهران، بهتر است همین حالا سایت دیوار را باز کنید.

2121

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1241554