تریبون‌های نمازجمعه زمان جنگ اقتصادی باید چه نکاتی را به مردم یادآور شوند؟

فعال سیاسی اصولگرا گفت: در این ۴۰ سال فراز و فرودهایی داشته‌ایم که دوران سختی بوده است. جنگ و دشمن های از بیرون بوده را پشت سر گذاشته‌ایم و الحمدالله هیچ کشوری بر کشورمان سلطه و زورمندی ندارد، ما می‌توانیم از مراحل فشارهای اقتصادی عبور کنیم به آن شرط عزم ما قوی باشد.

به گزارش خبرآنلاین، حجت الاسلام محمدتقی رهبر امام جمعه موقت درباره انتظار از ائمه جمعه در زمان جنگ اقتصادی گفت: ائمه جمعه در سخنان خود باید نکاتی را به مردم درباره سال ۹۸ بگویند، مثلا اینکه در مسائل اقتصادی مردم باید طوری عمل کنند که غذایی دور ریخته نشود و همه رعایت یکدیگر را بکنند. مسئولین نیز باید مردم را دل گرم و برای رسیدگی به مشکلات آنان تلاش کنند.آنان که مالی دارند حجبه‌های شرعی خود را بدهند و دولت توجه خود را به محرومان معطوف کند. همین افرادی که فرزندانشان در جبهه شهید می‌شوند و همین مردمی که روز ۲۲ بهمن با شور و هیجان می‌آیند و از نظام دفاع می‌کنند، ما باید معاش‌شان را مدیریت درست کنیم تا فشار اقتصادی نتواند به آن ها ضربه بزند.

عضو جامعه‌ روحانیت مبارز گفت: ما ضعف مدیریتی داریم اما باید تلاش خود را به کار ببندیم تا از مشکلات و فشارهای اقتصادی پیش رو عبور کنیم همان‌طور که در این ۴۰ سال توانسته‌ایم با همه نقص‌هایمان با تکیه به رهنمودهای امام و مقام معظم رهبری مقابل توطئه‌های دشمنان بایستیم.

مشروح اخبار را در این‌جا بخوانید.

​۲۱۴۲۱۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1241725

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 13 =