« خودم به دیدن فیلیپ تروسیه رفتم و با او هم گپی زدم»علی کفاشیان این جمله را می گوید.

رئیس فدراسیون فوتبال در بازگشت از دوحه ساعتی را با خبرآنلاین به گفت و گو نشست . بحث از مسائل مختلف فوتبال که بحث درباره تیم ملی امید یکی از این مسائل بود. اینکه چه کسی روی نیمکت تیم ملی المپیک ایران می نشیند. تیمی که کمتر از دو ماه دیگر مسابقاتش آغاز خواهد شد و فعلا به دلیل نداشتن گزینه ای مناسب بازیکنانش ناچارند حضور دبیر کمیته تیم های ملی را در تمرینات تحمل کنند!
اما چه اتفاقی برای این تیم می افتد؟ این پرسشی است که کفاشیان برایش پاسخ دارد:« ما هدف مان استفاده از مربی با دانش خارجی است. در دوحه که بودم ، دیدم فیلیپ تروسیه در هتل محل اقامت بازیکنان ماست، در هتل شرایتون. یک جلسه با او نشستم و درباره تیم ملی امید حرف زدیم. این تنها کاری بود که کردیم. تنها مذاکره ای که انجام دادم با مربیان خارجی.»
او درباره اینکه یکی از خبرگزاری های خارجی خبراز امضای قرارداد یکساله با این مربی فرانسوی داده بود و اینکه خود تروسیه هم ایران را تیم خود لقب داده بود گفت:« راستش نمی دانم که چرا این اتفاق افتاده و چرا تروسیه تیم ایران را دوست دارد. شنیدم که این حرف را گفته. اما او به عنوان مشاور فوتبال ژاپن برای این مسابقات آمده من هم فقط با او گپی درباره تیم امید زدم. خودم رفتم و با هم صحبت کردیم.محور حرف های مان هم تیم ملی امید بود. خیلی جدی نشدیم که فکر کنید یک مربی حرفه ای مثل او بخواهد این را به معنای پایان کار بداند. ما گپ زدیم و حرف های مان را مطرح کردیم اما رقم پیشنهادی این مربی بقدری بالا بود که من حقیقتش جا زدم. یک رقم هایی می گفت که ما توانایی پرداخش را نداریم.»
البته این به معنای پایان مذاکرات نبوده. کفاشیان می گوید:« حالا این بار که به آنجا برگردم دوباره با تروسیه حرف می زنم نمی دانم شاید این بار شرایط بهتر پیش رفت. »
اگر تروسیه بپذیرد هدایت تیم امید را در دست بگیرد برای دومین بار خواهد بود که یک مربی جام جهانی رفته خارجی می پذیرد تیم ملی ایران را بر عهده بگیرد تا این بار این مرد فرانسوی که او را در آفریقا جادوگر سفید می نامند بتواند رویای حضور در المپیک را برای ایران محقق کند.
کفاشیان در این گفت و گو نکات جالبی را هم درباره قطی گفت. اینکه فشار های زیادی را برای کنار گذاشتن قطبی تحمل کرد و اینکه این رفتارها منجر به عقد قرارداد قطبی با تیمی ژاپنی شد و البته گفت:« معتقدم صلاح نیست قطبی در ایران بماند.»

 

151 40

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 124183

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۰۶:۲۳ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۸
    0 0
    صلاح نیست قطبی بماند وصلاح است که سرمربی اخراجی باشد!تبریک میگم خوشگله