علی انصاریان: به خاطر کج‌سلیقگی یک مدیر، فردوسی‌پور را کنار نگذاریم/ تو گوشی می‌گن جمعش کن آقای ضیا؟

مدافع سابق پرسپولیس و استقلال از مجری محبوب تلویزیون حمایت کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ علی انصاریان بامداد امروز مهمان برنامه فرمول یک بود. او به محض ورود به صحنه تصمیم گرفت از عادل فردوسی پور حمایت کند. او در پاسخ به اولین سوال علی ضیا گفت: «اجازه بدهید همین ابتدا یک چیزی را بگویم. تلویزیون سال ها بر روی افرادی مثل علی ضیا و عادل فردوسی پور سرمایه‌گذاری کرده است. عادل فردوسی پور یک سرمایه ملی است. نباید او را از دست بدهیم. به خاطر کج‌سلیقگی یک مدیر نباید چنین افرادی را کنار بگذاریم.»

علی انصاریان خیلی صریح گفت:«اجازه ندهیم کج سلیقگی یک مدیر، باعث جدایی مردم از تلویزیون بشود. نود با عادل و عادل با نود دیدنیه و سازمان صداوسیما روی همه مجریان و برنامه هایش سرمایه گذاری کرده و نباید اجازه داد به راحتی این سرمایه ها رو از دست داد.»

انصاریان همچنین در واکنش به دخالت ضیا گفت:« بذار حرفمو بزنم، تو گوشی میگن جمعش کن؟!» 

او همچنین در پاسخ به درخواست علی ضیا برای اعلام شماره های اسپانسر برنامه گفت:«اسپانسر برنامه شماست چرا باید من این ستاره مربع ها را بگویم؟، هروقت اسپانسر برنامه من شد، می گویم!
او همچنین از پخش برنامه جدیدش از شبکه تهران در ایام نوروز با عنوان "منچ" خبر داد.

انصاریان البته ابتدای حضورش در برنامه هم گفت:«من ساعت ۱۰و نیم آمدم و الان ساعت یک شب است که آمدم روی آنتن، این برنامه ریزی ایناس!»

او در ادامه از مسئولین صداوسیما درخواست کرد تا هر چه زودتر عادل فردوسی پور را به تلویزیون برگردانند. انصاریان انتقاداتی هم از حضور مدیران غیرورزشی در ورزش کرد.

۴۱۲۵۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1242259

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 16
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۰۶:۵۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۸
    1 4
    کج سلیقگی مدیر هم اگر هست از اختیارات یه مدیر هست.
  • GB ۰۷:۲۵ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۸
    9 2
    انصاریان امشب کولاک کرد آفرین
  • IR ۰۸:۰۶ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۸
    5 2
    دم آقای انصاریان گرم که حرف حق رو میزنه حتی اگه به ضررش باشه علی ضیا بدجور دست و پاش رو گم کرده بود
  • IR ۰۸:۴۲ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۸
    5 2
    آفرین
  • کارمند IR ۰۸:۴۶ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۸
    3 3
    آفرین
  • IR ۰۹:۰۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۸
    3 2
    چقدر رک! آقرین!
  • IR ۰۹:۲۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۸
    3 2
    ما اصولا دوست داریم برگ های برنده را به دست خودمان بسوزانیم.
  • IR ۰۹:۳۱ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۸
    0 1
    خودش چی پا گذاشته تو کفش مجریان بنده خدا
  • NL ۰۹:۳۵ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۸
    2 1
    حق را بگو گرچه هلاک شوی ( امام علی ع) .
  • عبدالکریم IR ۰۹:۵۶ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۸
    2 5
    ای انصاریان تو بواسطه همین سازمان صدا و سیما به اینجا رسیده ای وگرنه اکنون نهایتا در یک فست فودی ساندویچ سرو می کردی اکنون مدیران این سازمان را به کج سلیقه گی محکوم می کنی؟
  • GB ۱۰:۲۳ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۸
    1 2
    آقاى انصاريان مثلا مجرى!!! اميدوارم يك روز هم نوبت شما بشود تا مردم كمى نفس بكشند.
  • IR ۱۱:۲۳ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۸
    0 0
    عادل برو شبکه نسیم یا شبکه اینترتی اما 3 نمون تازه نسیم بهت زمان بهتری هم برای پخش برنامه ات میده نه 1 شب مردم هم بیشتر میتونن ببیند
  • IR ۱۱:۳۵ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۸
    1 2
    نگاه کن، اول فردوسی پور اسم فرزند میذاره روی نود، بعد از بیست سال مجری گری اونبرنامه تو تلویزیون، میگه منو عوض نکنید! آخه این چه بازی ای هست؟! چون خودت اسمش رو گذاشتی فرزند؟! یعنی هر مسئولی هم اسم کارش رو بذاره فرزند نباید تغییرش بدهند؟! تازه این آقا رو می خوان بابابزرگ کنند! قائم مقام! خدایا، چرا رسانه ها فقط برای عده ای می چرخه؟ پس مردم چی؟ درد این آقا چیه، درد مردم چیه؟
  • GB ۱۶:۱۷ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۸
    2 2
    آب که سر بالا بره علی انصاریان و فردوسی پور و خیابانی و مزدک هم می شن مجری و گزارشگر!!!
    • AE ۲۳:۲۶ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۹
      0 0
      هموطن عزیز از بریتانیا علی انصاریان‌و خیابانی رو خوب گفتید اما فردوسی پور و مزدک را باید با امثال گلزار و یامین پور و علی ضیا و مرتضی فاطمی و علیفر و مجریان‌برنامه های مانند تا ثریا و غیرع عوض میکردید
  • فوتبال دوست IR ۱۸:۳۱ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۹
    0 1
    قسمت اول نقد فوتبالی. باسلام.خدا خدا خدا دلم گرفته از این همه بی تو جهی مردم و برخی از دولتمندان و البته سلبریتی ها.در این شب عید و روزهای سخت و دشوار با بحران اقتصادی همه ما مردم و بخصوص انها که دستشان به دهانشان می رسد باید دغدغه شان کودکان کار و ضعفا و فقرا باشد.متاسفانه.... عادل فردوسی پور، اخر تقوا، اخر تعهد به کار و اخر تخصص در حرفه خودش.در کدام ینگه دنیا یک نفر تا ابد و دیر در یک پست باقی مانده است؟! که فردوسی پور، دومی ان باشد.چرا شخص توانمندی چون فردوسی پور در حد و اندازه رشیدپور ظاهر نمی شود! مگر رشید پور در صدا و سیما مورد غضب قرار نگرفت.ولی رشید پور به جای جنگ و جدال بیهوده رفت. با تجربه و تخصص خود در شبکه اینترنتی، در چهار چوب و مقررات ایران حقانیت خود را ثابت کرد. تا جایی که اکثر مخاطبان صدا وسیما را جذب برنامه سازی خودش کرد. لاجرم صدا و سیما اجازه باز گذشت به کار او را، برایش صادر کرد.چرا مردم ما و بعضی از دولتمردان ما، سلبریتی های ما، اصرار می کنند مبنی براینکه مجری یک برنامه تلویزیونی هیچوقت نباید جابجا شود! حمایت های احساسی و افراطی و بی منطق از یک مجری،