باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: فرمانده نیروی انتظامی از کاهش 50 درصدی حوادث چهارشنبه آخر سال خبر داد.

 سردار حسین اشتری فرمانده ناجا در مراسم آغاز طرح نوروزی فرماندهی انتظامی تهران و در جمع خبرنگاران اظهار کرد: قرارگاه های نیروی انتظامی در طرح نوروزی از ۲۵ اسفند لغایت ۱۷ فروردین آماده خدمت رسانی به مردم است.

وی با اشاره به اینکه نیروهای انتظامی با تمام ظرفیت آماده خدمت رسانی هستند، گفت: ۲۰۰ هزار نفر از نیروها در این ایام در خدمت مردم هستند و بیش از ۳۵ هزار نفر از همکاران پلیس راه و راهور در مسیرها حضور دارند.

فرمانده ناجا با اشاره به اینکه حوادث در آخرین چهارشنبه سال ۵۰ درصد کاهش داشته است، گفت: شب گذشته، شب کم حادثه ای را در مقایسه با سال های گذشته داشتیم و امیدواریم سال های آینده بهتر از امسال باشد.

وی افزود: مردم همکاری خوبی با نیروی انتظامی داشتند و البته همکاران من از یک ماه گذشته با حضور و توصیه شان توانستند اقدامات پیشگیرانه را انجام دهند.

سردار اشتری با اشاره به سفرهای نوروزی گفت: ما توصیه کردیم که رانندگان با سرعت مطمئنه رانندگی کنند؛ سبقت و سرعت غیر مجاز و خواب آلودگی باعث تصادف خواهد شد.

وی با بیان اینکه امنیت، آرامش و آسایش مردم بالاترین اولویت نیروی انتظامی است مطرح کرد: در جاده های کشور کسانی که با حرکات ناموزون باعث خطر برای دیگران می شوند حتما برخورد می کنیم.

۴٢٢٣٧

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1242611

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۵۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۹
    0 0
    جنگولکت بازیهای شب چهارشنبه سوری دیگه قدیمی شده