معاون رئیس جمهور: رویداد ۲۰۱۸، همدان را بیشتر از گذشته به جهان معرفی کرد

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در همدان گفت: رویداد مهم ۲۰۱۸ شهر تاریخی همدان را بیشتر از گذشته در عرصه های جهانی و آسیایی معرفی کرد.

به گزارس خبرنگار خبرآنلاین از همدان ؛ علی اصغر مونسان که به عنوان اولین مقام عالی کشوری، به همدان سفر کرده است در جمع خبرنگاران گفت: مشارکت و هم افزایی دستگاه های اجرایی همدان در برگزاری باشکوه رویداد ۲۰۱۸، موجب برجسته و نمایان شدن ظرفیت های این استان در حوزه گردشگری در عرصه بین المللی شده است.

معاون رییس جمهوری که به عنوان اولین سفر نوروزی، همدان را مقصد خود قرار داده است، خاطرنشان کرد: مردمان همدان از دیرباز مهمان نواز و خونگرم بودند که سفر به این استان تاریخی و گردشگری با جاذبه های پرشمار برای مسافران هیجان انگیز خواهد بود.

مونسان همدان را شهری زیبا و توریسم پذیر دانست و افزود: یکی از مهمترین محورهای توسعه صنعت گردشگری در ایران، همدان است که مسئولین آن با تمام توان از توسعه گردشگری در این استان حمایت می کنند.

رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور در ادامه ضمن بازدید از ستاد خدمات نوروزی همدان، به پویش ملی «بهرفت» پیوست و گفت:
ضمن استقبال از پویش ملی بهرفت، بر لزوم رعایت رفتار ترافیکی در سطح کشور تاکید جدی داریم.

مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری استان نیز از بازدید ۸۳۸۵ گردشگر در اولین روز از سفرهای نوروزی، از اماکن توریستی این استان خبر داد و افزود: رویکرد مسئولان اجرایی استان، افزایش زمان اقامت مسافران نوروزی در همدان است و برای راحتی هموطنان، تمامی مراکز اقامتی با امکانات و کیفیت لازم در خدمت مسافران عزیز هستند.

علی مالمیر که در بازدید از ستاد خدمات سفر نوروزی همدان سخن می گفت، خاطرنشان کرد: تمامی مکان های تاریخی و گردشگری همدان برای بازدید و استفاده مطلوب مسافران نوروزی آماده و مهیا است.

وی گفت: در سالجاری علاوه بر تداوم برگزاری آیین نوروزگاه در ۹ شهرستان استان، ۵۰۰ ویژه برنامه در اماکن گردشگری و روستاهای بوم گردی، با محوریت سنت و آداب و رسوم کهن این استان اجرا می شود.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1242799

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 12 =