تاکنون حدود ۲۲۹ هزار نفر از روستاهای مازندران بازدید و اقامت کردند

محسن احمدی، نماینده کمیته امور دهیاری های در ستاد خدمات سفر نوروزی، گفت: از ۲۷ اسفندماه سال ۹۷ تاکنون بیش از ۲۲۹ هزار نفر از روستاها بازدیدو اقامت کردند.

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین منطقه مازندران،محسن احمدی، نماینده کمیته امور دهیاری های مازندران در ستاد خدمات سفرنوروزی با بیان اینکه از ۲۷ اسفندماه سال ۹۷ تاکنون بیش از ۲۲۹ هزار نفر از روستاها بازدیدو یااقامت کردند، اظهار کرد: برای استقبال از مسافرین و اجرای شعار مازندران پاک هماهنگی های لازم با دهیاری ها جهت اقدامات اجرایی در روستاها انجام شد.

وی به اقدامات اجرایی برای تحقق شعار مازندران پاک اشاره کرد و گفت: دهیاری ها در ابتدای روستا این شعار را به صورت بنر نصب و از مردم برای حفاظت از محیط زیست و نریختن زباله جمع آوری آن دعوت کنند.

احمدی افزود: اداره کل امور روستایی و شوراهای مازندران نیز طرح بازدید محورهای بین بخشی و اصلی را از دوهفته گذشته در دستور کار خود قرار داد.

نماینده کمیته امور دهیاری های استان مازندران با بیان اینکه مدیران و کارشناسان در سه اکیپ مختلف نسبت به بازرسی و بازدید از محورها اقدام کردند، گفت: بازرسان محور های مشکل دار را به فرمانداران و بخشداران برای جمع آوری زباله ها و رفع مشکلات اطلاع و اقدامات لازم انجام شد و همچنان این طرح در ایام نوروز نیز ادامه دارد.

وی با تاکید بر اینکه اقدامات لازم نسبت به زیباسازی سطح روستاها و جمع اوری زباله توسط دهیاری ها انجام شده است، افزود: مناطق گردشگری و بوم گردی روستاها توسط دهیاری، بخشداری و فرمانداری ها توسط بنر به گردشگران معرفی شد.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1243003

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۳
    0 0
    فروش اراضی کشاورزی و جنگلی در شمال کشور در آینده باعث سیلاب های ویرانگر خواهد شد لطفا مقامات و پولدارها و دلال ها به فکر اینده کشور باشند مثل مغول ها کشور را غارت نکنند خودشان بروند اروپا و امریکا ساکن شوند عده ای عوام بمانند با مشکلات