بیشترین سرعت سفرهای نوروزی در محور پل‌دختر-خرم‌آباد ثبت شد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان گفت: در آخرین روز از سال ۹۷ بیش از ۴۵۷ هزار تردد در محورهای لرستان ثبت گردید که بیشترین سرعت متوسط در محور پلدختر - خرم آباد به ثبت رسید.

به گزارش خبرآنلاین لرستان، عباس شرفی  با اعلام این خبر افزود: در تاریخ ۲۹ اسفند ماه سال ۹۷ تعداد ۴۵۷ هزار و ۶۶۵ وسیله نقلیه در محورهای لرستان تردد داشته اند که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۷.۸۵ درصد رشد نشان می دهد.

وی اظهار کرد: بیشترین سرعت متوسط وسایل نقلیه در این روز در محور پلدختر_ خرم آباد به ثبت رسیده است و لاین های رفت و برگشت آزادراه خرم آباد - پل زال به ترتیب در رتبه دوم و سوم سرعت بودند.

شرفی خاطرنشان کرد: سهم وسایل نقلیه سنگین از این میزان تردد ۱۱.۱۱ درصد و تعداد وسایل نقلیه ورودی و خروجی استان نیز به ترتیب ۶۸ هزار و ۳۳۸ و ۵۹ هزار و ۴۳۷ دستگاه بوده است.

ساعت اوج تردد در ۲۹ اسفند سال گذشته ۱۶ الی ۱۷ عصر

وی با بیان اینکه ساعت اوج تردد در ۲۹ اسفند سال گذشته ۱۶ الی ۱۷ عصر با تعداد ۳۴ هزار و ۴۷۴ وسیله نقلیه بوده است، گفت: سه راهی چالانچولان - خرم آباد با ۳۳ هزار و ۸۲۶ وسیله نقلیه بیشترین سهم تردد نوروزی را در این روز به خود اختصاص داد و محورهای بروجرد - سه راهی چالانچولان و توره - بروجرد در رتبه دوم و سوم تردد قرار داشتند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان افزود: کمترین تردد نیز سهم محور بیرانشهر_ بروجرد با ۵۵۷ وسیله نقلیه بوده است و محورهای بروجرد- بیرانشهر و الیگودرز - خمین به ترتیب کمترین تردد را پس از این محور داشته اند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1243126

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =