۱ نفر
۵ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۰
سعید روستایی، خبر شبکه خبر را تکذیب کرد

سعید روستایی، کارگردان فیلم «متری شیش و نیم» با انتشار پستی اینستاگرامی تاکید کرد برخلاف خبر شبکه خبر تلویزیون، هیچ شماره حسابی را برای کمک به سیل‌زدگان اعلام نکرده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، پس از وقوع سیل در چند استان کشور، هنرمندان برخلاف زمین‌لرزه سال ۹۶ کرمانشاه، به‌جای اعلام حساب شخصی برای یاری به آسیب‌دیدگان، از کمک رسانی از طریق هلال احمر اقدام کردند. 

در این راستا، سعید روستایی، کارگردان فیلم «متری شیش و نیم» با تکذیب خبر شبکه خبر تلویزیون، تاکید کرد هیچ شماره حسابی را برای کمک به سیل‌زدگان اعلام نکرده است. 

او در بخشی از مطلب خود در اینستاگرام نوشته است: «الان شبکه خبر گفته که سعید قلی‌زاده کارگردان فیلم «متری‌شیش‌ونیم» برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی شماره حساب داده است.

۱- من کارگردان فیلم «متری شیش‌و نیم» هستم ولی قلی‌زاده نیستم.

۲- من هیچ شماره حسابی برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی ندادم و قرار هم نیست بدهم.

۳- خلاصه این آقای سعید قلی‌زاده جعلیه! لطفا پول نریزید.»

۵۷۵۷ 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1244040

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۲۰:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۵
    7 0
    خبر اصلا" این نبود بلکه برعکس شبکه خبر تاکید کرد این شماره حساب ربطی به روستایی نداره و کلاه برداری فرد دیگریه . صدا و سیما به اندازه کافی رو اعصاب مردم هست ولی اونچه پخش کرد همین بود که نوشتم تصویر رو نشون داد و اعلام کرد جعلیه .
  • قاسم تاجدینی IR ۰۸:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۶
    2 0
    سلام من اخبار شماره کارت کارگردان 6.5 متری دیدم. شبکه خبر گفت: مراقب شماره های جعلی باشید. این شماره کارت با نام اعلامی یکی هست. ولی نام اعلامی کارگردان نیست