سخنگوی ارتش خبرداد: انتقال ساکنین یکی از اردوگاه‌های سر پل ذهاب به نقطه امن

ایسنا نوشت: سخنگوی ارتش گفت: ساعتی پیش تیپ ۷۱ نیروی زمینی ارتش(ابوذر) مستقر در پادگان ابوذر، مردم یکی از اردوگاه‌های ساحل رودخانه سرپل ذهاب را که سیل، کانکس آنها را تقریباً در خود غرق کرده بود، به نقطه امنی که ستاد بحران شهرستان پیش‌بینی کرده است منتقل کردند.

امیر سرتیپ دوم تقی خانی سخنگوی ارتش،  در مورد آخرین اقدامات ارتش جمهوری اسلامی ایران در کمک رسانی به سیل زدگان استان‌های کرمانشاه و فارس، گفت: ساعتی پیش تیپ ۷۱ نیروی زمینی ارتش مستقر در پادگان ابوذر مردم یکی از اردوگاه‌های ساحل رودخانه سرپل ذهاب را که سیل کانکس آنها را تقریباً در خود غرق کرده بود و آب تا بیش از نیمی از کانکس ها را گرفته بود به همراه اثاثیه از آنجا خارج کرده و به نقطه امنی که ستاد بحران شهرستان پیش‌بینی کرده بود منتقل کردند.

وی ادامه داد: تیپ ۷۱ نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی با امکانات نیروی انسانی، آمبولانس و اتوبوس مردم را به نقطه امنی جابجا کردند و با لودر، بیل مکانیکی و جرثقیل و با کمک امکانات مورد نیاز، اقدام به بازگشایی معابر آب گرفته کردند.

امیر تقی خانی تاکید کرد: فرماندار سرپل ذهاب از حضور به موقع تیپ  ۷۱نیروی زمینی ارتش در جابجایی سریع مردم و اثاثیه آنها به منطقه امن تشکر کرد.

وی خاطر نشان کرد: در حال حاضر نیروی زمینی ارتش در هفت نقطه حساس شهر سرپل ذهاب که احتمال وقوع سیل وجود دارد مستقر شده و با آماده باش ۱۰۰ درصد آمادگی دارد، در صورت جاری شدن مجدد سیل، با تمام امکانات بتوانند به مردم کمک رسانی کند.

سخنگوی ارتش با تاکید بر اینکه تیپ ۷۱ نزاجا با تمام امکانات خود و به صورت صد در صد در خدمت مردم است، اظهار داشت: در حال حاضر در شهر سرپل ذهاب هیچ مشکلی وجود ندارد و در صورت بروز مشکل، مجموعه ارتش و پادگان های آجا در آنجا به کمک مردم می‌آیند.

وی در مورد کمک رسانی ارتش به مردم آسیب دیده شیراز بیان داشت: در دروازه قرآن شیراز هم امکانات مهندسی ارتش و نیروی انسانی اعزام شده است و با لودر، بیل مکانیکی جرثقیل و تعدادی از نیروهای انسانی در محل حضور پیدا کردند تا کمک رسان مردم و خودروهای آسیب دیده در آن منطقه باشند.

۲۱۴۲۱۴

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1244106

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 15 =