واکنش استاندار تهران به توئیت اشتباه عضو شورای شهر: افراد غیرکارشناس اظهار نظر نکنند!

ایرنا نوشت: استاندار تهران گفت: اداره کل هواشناسی تنها مرجع رسمی تغییرات آب و هوایی است و افراد غیرکارشناس در خصوص احتمال وقوع بحران در پایتخت اظهار نظر نکنند.

انوشیروان محسنی بندپی روز دوشنبه در ستاد مدیریت بحران استان تهران اظهار داشت: انتشار اطلاعات از جانب این افراد غیر از اینکه کار را خرابتر و دلهره مردم را بیشتر می کند، نتیجه دیگری به همراه ندارد.
نماینده اداره کل اطلاعات استان نیز در ادامه این جلسه در خصوص انتشار ادعای یکی از مسئولان شهری در مورد وقوع توفان در تهران تصریح کرد: وضعیت 6 روز آینده و چگونگی بارندگی ها با هواشناسی هماهنگ شده و اوج بارش ها از یکشنبه تا سه شنبه است.
وی بیان کرد: بعد از ظهر سه شنبه و چهارشنبه هفته جاری یک مقدار بارش ها تند می شود که تمامی تمهیدات در این خصوص اندیشیده شده است.
نماینده اداره کل اطلاعات استان تهران در خصوص پیام مشکوک با اطلاعات اشتباهی که توسط الهام فخاری عضو شورای شهر تهران مبنی بر اینکه توفانی شدید بعد از ظهر امروز تهران را فرا می گیرد، گفت: این توفان تکرار نشد و تنها موجب دلهره و ترس مردم شد.
وی تصریح کرد: بعد از جلسه هماهنگی ستاد مدیریت بحران شهر تهران این مطلب با وی در میان گذاشته شد که با چه استنادی این پیام را مطرح کرده، این در حالی است که هواشناسی چنین توفانی را پیش بینی نکرده است.
نماینده اداره کل اطلاعات افزود: این عضو شورای شهر تهران نیز این پیام را رد کرد و قرار شد این پیام را اصلاح و در فضای مجازی انتشار دهد.

17231

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1244179

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =