محدودیت برای انجام سفرهای دریایی

ایسنا نوشت: معاون امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی گفت: برای حمل و نقل مسافران، محدودیت‌هایی را اعمال کرده‌ایم اما در حوزه تخلیه بار به‌وسیله کشتی هیچ مشکلی وجود ندارد و در حال حاضر کشتی‌های باربری درحال تخلیه هستند.

هادی حق‌شناس درباره آخرین وضعیت حمل‌ونقل دریایی در کشور اظهار کرد: در بخش مسافربری بسیاری از بنادر جنوب کشور متناسب با موج دریا و سرعت باد تردد خود را تنظیم می‌کنند و هشدارهای لازم نیز در این رابطه به تمام بنادر داده شده است.

وی افزود: جای هیچ‌گونه نگرانی برای ترددهای دریایی وجود ندارد، چراکه تمام تدابیر لازم برای این مساله اندیشیده شده است و تا کنون نیز هیچ‌گونه حادثه دریایی نداشته‌ایم.

سفر دریایی

معاون امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی با تاکید بر اینکه محدودیت‌های زیادی را برای تردد مسافران در نظر گرفته‌ایم، ابراز کرد: به تمام مسافران اعلام شده که قبل از حرکت به سمت بنادر حتماً از وضعیت جوی هوا مطلع شوند و اطلاعات کافی در این زمینه به دست آورند.

بارندگی‌های شدید و وقوع سیلاب که در روزهای پایانی سال گذشته مناطق شمالی ایران را درگیر خود کرده بود، با شروع سال ۱۳۹۸ به تدریج سایر مناطق کشور را نیز در بر گرفت و سبب بروز خسارت‌های فراوانی شد.

۱۷۲۲۴

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1244419

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =