به گزارش ایکو پرس، سیدرضا حسینی مدیرعامل شرکت خدمات پس از فروش ایرانخودرو (ایساکو) با بیان این مطلب گفت: این میزان امدادرسانی به دارندگانمحصولات سایر خودروسازان نسبت به سال گذشته ۵۱ درصد رشد داشته است.وی از ارائه خدمات امدادی به ۲۴ هزار و ۸۳۴ دستگاه خودرو از ۲۶ اسفند ماه تاپنجم فروردین ماه ۹۸ در جادهها و شهرهای کشور خبرداد و افزود: ٧٣ درصد اینخدمات بهصورت بالینی و در محل انجام شد و حدود ۲۳ درصد منجر به حمل شد.
وی با بیان اینکه مراجعه به نمایندگیها و تعمیرگاه ها در ایام نوروز نسبت به سالگذشته کاهش یافته است، گفت: افزایش استفاده مشتریان از خدمات استانداردنمایندگیهای مجاز، پیش از آغاز سفرها نیاز به مراجعه به تعمیرگاهها در
تعطیلات امسال را کاهش داده و در مجموع تعداد خدمات گارانتی و وارانتی به ۱۹ هزار و ۱۷۲ دستگاه خودرو دراین ایام رسیده است.
مدیرعامل ایساکو اظهارداشت: میانگین زمان انتظار ارائه خدمات امداد خودرو ایرانبا سه درصد کاهش به ٢٤.٤٩ دقیقه رسید که رکورد جدیدی در این حوزه بوده است.این کاهش زمان انتظار در نتیجه برنامهریزیهای هدفمند و در راستای
اقدامات امدادخودرو ایران با هدف هوشمندسازی خدمات امدادی صورت گرفته است.
وی با اشاره به مدت زمان انجام تعمیرات به طور متوسط در ۱.۲ روز و کاهش ٣٢درصدی زمان آن نسبت به مدت مشابه گفت: ٣٢درصد از درخواستهای امدادی ازخارج شهرها و از جادهها صورت گرفته است.
حسینی تصریح کرد: جشنواره خدمات نوروزی ایران خودرو، از ۲۶ اسفنده ماهآغاز وتا ۱۷ فروردین ۹۸ ادامه دارد. در مدت زمان اجرای آن، ۲۶۵ نمایندگی بهصورت یک شیفت یا دو شیفت و ۱۲۲ فروشگاه مجاز عرضه لوازم یدکی ایساکو، به مردم عزیز خدمترسانی می کنند.
در پایان لازم به ذکر است این شرکت با توجه به شرایط بحرانی و سیل اخیرکشیکهای فوقالعادهای را علاوه بر برنامه تدوین شده در خصوص جشنواره امدادنوروزی، برای امدادرسانی به هموطنان سیلزده به این مناطق اعزام کرده و این اکیپها همچنان برای هر گونه خدمت در این شهرها مستقر هستند.
2121