با توجه به اینکه برخی از بزرگترین برندهای تولید کفش در سراسر جهان سالانه دهها میلیارد دلار فروش دارند، تعجبآور نیست که تولیدکنندگان محصولات تقلبی، این صنعت را مورد توجه قرار دهند که از کفشهای کتانی تا کفشهای لوکس را شامل میشود.
بر اساس گزارش اخیر OECD که بر اساس آمار سال 2016 ارائه شده است، صنعت کفش، 22 درصد از ارزش تولید محصولات تقلبی را به خود اختصاص داده است و پیش از صنایع دیگر همچون لباس، کالاهای چرمی و تجهیزات الکتریکی قرار گرفته است.
جالب توجه است که اکثر برندهای معروف به طور مداوم سعی در مقابله با تولیدکنندگان محصولات تقلبی میپردازند که هر بار با خسارتهای میلیاردها دلاری مواجه میشوند.
بر اساس برآوردهای OECD، ارزش کل محصولات تقلبی به فروش رسیده در سطح بینالمللی در سال 2016 بیش از 500میلیارد دلار (3.3 درصد از سهم کل تجارت جهانی) بوده است.
17231
نظر شما