نقش مسئول مسابقات سازمان لیگ در دستگیری یک نفر در آزادی

تسنیم نوشت: مسئول مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران از برگزاری فینال جام حذفی در شهری به جز خرمشهر خبر داد.

سعید فتاحی مسئول مسابقات سازمان لیگ فوتبال پس از پایان دربی در خصوص بلیت فروشی اظهار داشت: نمی‌دانم عدد 52 هزار بلیت که مطرح شده از کجا آمده است. ورزشگاه آزادی 78 هزار و 160 نفر ظرفیت دارد و به دلیل اینکه فضایی را در بین تماشاگران خالی بگذاریم همواره 20 درصد به فروش نمی‌رسد. امروز هم چیزی نزدیک به 62 هزار بلیت فروخته شد.

وی با اشاره به اینکه نظم خوبی در بلیت فروشی و همچنین استقرار تماشاگران و ورود آنها به ورزشگاه وجود داشت، افزود: بازار سیاه در همه جای دنیا وجود دارد و امروز هم 7، 8 نفر در همین خصوص دستگیر شدند. من خودم از یک سایت شماره یک نفر را پیدا کردم و حتی با او مقابل درِ غربی ورزشگاه قرار گذاشتم، تا مسئولان بتوانند این فرد را دستگیر کنند.

مسئول مسابقات سازمان لیگ فوتبال ادامه داد: همیشه 20 درصد بلیت‌ها فروخته نمی‌شود و این 20 درصد نیز به سازمان لیگ، فدراسیون فوتبال و تیم‌ها می‌رسد. شرکت تجهیز پیگیر تجهیزات مربوط به بلیت فروشی است و ان‌شاءالله در دربی بعدی هر تماشاگر روی صندلی خودش بنشیند.

فتاحی در پایان در خصوص محل برگزاری فینال جام حذفی گفت: این بازی قطعاً در خرمشهر برگزار نمی‌شود، چرا که زمان آن در فصل گرما است. به زودی هم محل برگزاری فینال را اعلام می‌کنیم.

43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1245561

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =