۰ نفر
۱۱ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۰
هشدار: اعلام حالت فوق‌العاده در خوزستان

استاندار خوزستان به منظور آمادگی برای مدیریت بحران وقوع سیل احتمالی حالت فوق العاده اعلام کرد.

به گزارش خبرآنلاین، غلامرضا شریعتی گفت: با توجه به پیش بینی بارش‌های قابل توجه در خوزستان و هشدار وقوع سیل و با در نظر گرفتن افزایش ورودی آب به مخازن سدها و نزدیک شدن حجم اکثر سدها به تراز حداکثری و در نتیجه افزایش خروجی و دبی رودخانه‌ها در ماه‌ها و روزهای اخیر و احتمال وقوع سیل، طغیان رودخانه‌ها و مسیل ها و آبگرفتگی شهرها و روستاهای استان و به منظور تداوم اقدامات پیشگیرانه و آمادگی مقابله با سیلاب و انجام عملیات ترمیم و تقویت سیل بندها، لایروبی رودخانه‌ها، تخلیه مراکز جمعیتی و اسکان در مناطق امن تا زمان اعلام عادی شدن اوضاع حالت فوق العاده در استان اعلام می شود.

وی افزود: تا زمان اعلام عادی شدن اوضاع تمام مدیران و معاونان باید به صورت تمام وقت و شبانه روزی در محل کار حضور داشته و پیگیر انجام امور، اعزام تجهیزات، امکانات و ماشین‌آلات به محل‌های اعلام شده توسط ستاد مدیریت بحران استان و شهرستان شوند.

۴۲۴۲
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1245646

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۱
    0 0
    هشدار یعنی چی؟ به جای هشدار و در کنار هشدار دقیقا به مردم بگید که چه کنند. آذوغه، چراغ قوه، آب و... برای چند روز ذخیره کنند. مناطقی که باید تخلیه بشوند را دقیقا اعلام کنید و امنیت اون مناطق را به نیروهای نظامی بسپرید. استان های معین را اعلام کنید و آمادگی برای پذیرش مردم سیل زده فراهم کنید و محل ها را به مردم اعلام کنید. والله دیگه نمیدونم چی اضافه کنم