نماینده کرمانشاه: نیروهای مسلح باعث دلگرمی مردم سیل‌زده شدند

فارس نوشت: نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سیلاب‌ها در استان کرمانشاه تلفات جانی به همراه نداشته، گفت: سیلاب‌ها بیش از ۷۰۰ میلیارد تومان به استان کرمانشاه خسارت وارد کرده و سیلاب زمین‌های کشاورزی را دربرگرفته است.

احمد صفری نماینده مردم کرمانشاه با اشاره به وقوع سیلاب‌ها در استان‌ کرمانشاه به دنبال بارندگی‌های اخیر گفت:‌ این سیلاب‌ها تلفات جانی نداشته اما خسارات مالی زیادی را به همراه داشته است. 

وی افزود: این خسارات مالی به ویژه در بافت‌های فرسوده روستاها زیاد بوده و از جمله این مناطق خسارت‌دیده می‌توان به منازل و ساختمان‌هایی اشاره کرد که در حاشیه رودخانه‌ها قرار داشتند. 

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: سطح آب رودخانه‌ها خیلی بالا آمده و اکثر زمین‌های کشاورزی به زیر آب رفته و سیلاب آنها را پوشانده است.

صفری خاطرنشان کرد: طبق اعلام استاندار کرمانشاه، سیلاب‌های اخیر بیش از ۷۰۰ میلیارد تومان به استان خسارت زده است و اکنون هم شاهد شدت بارش و تگرگ هستیم. 

وی افزود: دربحث امداد و نجات هر شهرستان تا اندازه توان دارد و توان آن به اندازه‌ای نیست که بتواند تمام منطقه را پوشش دهد. البته از قبل هم پیش‌بینی‌هایی صورت گرفته و در مناطقی که آبگیر بوده، با احداث کانال مشکل مرتفع شده، اما در بعضی مناطق که به دلیل محدودیت زمان اقدامات لازم صورت نگرفته نگرانی‌هایی وجود دارد. 

وی در پایان  گفت:‌ ارتش و سپاه و نیروهای نظامی و امنیتی همه پای کار هستند و من از این نیروها تقدیر و تشکر ویژه دارم که باعث دلگرمی برای مردم شدند و در کنار مردم هستند. 

17231

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1245980

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =