مهران مدیری، «دورهمی» جدید را هم با متلک و استهزا آغاز کرد

مهران مدیری در ویژه‌برنامه مبعث «دورهمی»، به استهزای واژه امید پرداخت و با این‌حال ادعا کرد مسوولان تلویزیون از او خواسته‌اند در این شب اوقات مردم را تلخ نکند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مهران مدیری، شامگاه سه‌شنبه ۱۳ فروردین در ویژه‌برنامه «دورهمی»، به روال گذشته، با متلک و استهزا به انتقاد از وضعیت کشور پرداخت.  

او در بخشی از این برنامه گفت: «واقعا نمی‌دانم چه بگویم. سال گذشته، همین موقع‌ها بود که «دورهمی» تمام شد. من هرچه بلد بودم آن دوره درباره مشکلات و اتفاقات کشور گفتم، با زبان تندی هم گفتم اما الان انگار همه ما می‌گوییم ای کاش پارسال بود.»

این مجری ادامه داد: «سال ۹۷ دیگر شاهکار کردید. این وضعیت اقتصاد است، این وضعیت معیشت مردم است، این وضعیت قیمت ارز است و این وضعیت زلزله و جدیدا سیل است و این وضعیت هزار تا چیز دیگر است. چکار می‌کنید با خودتان، چکار می‌کنید با ما.»

مدیری با لحنی استهزاگونه افزود: «گفتند این ویژه‌برنامه سیزده‌بدر است و اوقات مردم را تلخ نکن، به مردم امید بده، گفتم چشم همه ما را امیدوار کن، همه ما را همین‌طور امیدوار نگه دار، ما را با امید خفه کن.»

این بازیگر که در ویژه‌برنامه «دورهمی» سخن می‌گفت، اعلام کرد حرف‌های بیشتر را می‌گذارد برای آغاز دور تازه این برنامه که به‌زودی روی آنتن شبکه نسیم خواهد رفت.

۵۷۵۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1246362

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 75
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ثامن الحجج BR ۰۶:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۴
    ثامن الحجج !
    • احسان AE ۰۹:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۴
      آقا حرف دل مردمه، اصلا همه مردم نه، حرف من که هست. تا کی شما میخواین همه چی رو جناحی کنید؟ اسمی از دولتم نیاورد. از قدیم گفتن حرف رو بنداز وسط صاحبش برمیداردش. والله دلار و ماشین و مسکن و رب و سکه و روغن و گوشت و سیب زمینی پیاز. خوب نمیتونید یاعلی. برای من جلیلی و روحانی و قالیباف و عارف فرقی نداره هر کی نمیتونه یاعلی
    • آیس برگ IR ۱۰:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۴
      من این بشرو کاملا از نزدیک میشناسم.فقط همینو بدونید که اگه باهاش رفاقت کنید بنا به مقتضیات زمان ممکنه شما رو به حتی یه دونه بیسکوئیت بفروشه
    • US ۱۱:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۴
      33 20
      جواب دادن ، اونو برو ببین یا لطف کن صحبت اضافه نکن. تهمت هم نزن
    • IR ۱۱:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۴
      92 13
      حق کاملا با مهران مدیری است ولی او ابزار دست عده ای خاص شده همین مهران مدیری را زمان احمدی نژاد از در صدا و سیما راه نمیدادند. التماس تفکر مهران جان
    • DE ۱۲:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۴
      51 49
      در مورد وضع اقتصاد حق در صورتى با مديرى است كه وضعيت كشور مثل زمان احمدى نژاد عادى بود و ما بالاترين درآمد نفت را داشتيم، نه حالا كه دولت با همه تلاشش براى عادى سازى روابط با كله نپزى مانند ترامپ برخورد كرده كه به خاطر مافياى بين المللى ايران را زير فشار گذاشته است يك نگاه به كشورهاى دور و بر كه از تحريم ايران بيشترين سود را مى برند بكنيد تا بفهميد منظورم چيست. از پروژه هاى خانه سازى كه تبليغ اوضاع آرام اقتصادى مى كنند تا صادر كنندگان نفت. متاسفانه برخى كاسبان هم اصلا همكارى نمى كنند و يا جنسها به طمع دلار قاچاق مى شود يا احتكار يا به چند برابر قيمت دست مردم مى رسد. هنوز جنس خاك خورده پارسال پشت ويترين است، قيمت همان را سه برابر مى كند. به عبارتى دست همه در جيب يكديگر است. دولت در شرايط گل و بلبل كشور را اداره نمى كند، كشورى را تحويل گرفت كه احمدى نژاد خرابش كرده بود و هنوز آوار بردارى به پايان نرسيده با احمدى نژادى آمريكايى روبرو شده است. اگر شرايط را درك نكنيم و خودمان دست همديگر را نگيريم اوضاع از اين بدتر هم مى شود. براى مديرى واقعا متاسفم.
    • حسام IR ۱۲:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۴
      61 31
      داداچ مهران با نزدیکاش همیشه سریال میسازه حتما ادم بیخودی بودی فروختت
    • IR ۱۳:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۴
      25 2
      به نظر من تا وقتی همه تقصیرها را گردن رئیس جمهور می اندازیم و فضا را تبدیل به دو قطبی طرفداران رئیس جمهور قبلی و بعدی یا فعلی و رقیب بازنده میکنیم وضعیت همینه که هست. به هیچ جوابی نمی رسیم حتی اگه صد سال هم بحث کنیم.بیایید این سوال را بپرسیم که چرا تو این همه سال کم و بیش وضعیت همین بوده. چه شده که دلار طی چهل سال دو هزار برابر شده؟ این مقدار که طی هشت سال ریاست جمهوری فلان شخص نشده! به تدریج شده. سوال کنیم که از صادرات اقلام غذایی مصرفی مردم به کشور همسایه چه چیزی عاید کشور میشه؟ مشخصه دلار ! حال سوال دیگر اینکه چرا خودمون نمیتونیم هز دلارهای نفتی خودمون استفاده کنیم که محتاج دلارهای چمدانی کشور همسایه هستیم ؟ چند سوال دیگر هم از خودمون بپرسیم مشخص میشه که جواب همه این سوالها رو از شخص دیگری باید پرسید.
    • علیرضا IR ۱۳:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۴
      56 29
      دم مدیری گرم ک مثل خیلی مثلا هنرمندای دیگ از این دولت ناامید حمایت نمیکنه واقعا بعضیا چرا استعفا نمیدن برن حتما باید خفمون کنن؟!
    • رضا IR ۱۵:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۴
      5 0
      ثامن الحجج مهران مدیری در قامت یک مجری و استندآپ کمدین مسئول، یکی از دیگر دلایلی است که انتقادها را نسبت به او افزایش می‌دهد. اینکه چطور او خود را یک غمخوار مردم می‌ داند وقتی هیچ وقت حاضر نشده شفاف درباره ابهام‌ها درباره شیوه برنامه‌سازی‌اش پاسخ دهد و یکباره وقتی اینچنین با غم مردم شوخی می‌کند، سئوال‌هایی از این دست هم برایش توئیت می‌شوند: «‏می دانید اسپانسر قبلی مهران مدیری کی بود؟ ابوالفضل میرعلی، مدیر موسسه ثامن الحجج! یکی از موسساتی که دولت بابت اعتراض سپرده‌گذارانش، ۳۵ هزار میلیاردتومان از بیت المال یعنی جیب من و شما پرداخت کرد! مهران مدیری هم الان حق دارد که با گردن برافراشته بگوید امید ما را خفه کرد»
    • IR ۱۷:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۴
      1 1
      میگن قدرت مدیریت اصلاحطلبا اینقد بالاست که اگه اختیار بیابان رو ب اونا بدی بعد چهار سال دچار بحران کمبود شن و ماسه میشه!
  • شریفی IR ۰۷:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۴
    انتقادات سطحی که بیشتر بوی صحبت های دلواپسان را می دهد. اگر ایشان چنین نکنند که اصلا جایی در تلویزیون پیدا نخواهنند کرد.دستمزد میلیونی هم نخواهند داشت. انتقاد وقتی خوب است که نفعی در آن نباشد و اتفاقا خطری آدم را تهدید کند. اما این حرفای آقای مدیری برای شان نه تنها مشکلی ایجاد نمی کند بلکه بسیاری از درها را می گشاید. مبارک است بر ایشان
    • IR ۰۷:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۴
      95 39
      دوست عزیز میشه از انتقادات عمیق یک مثال برای ما سطحی نگرها بیاری؟! دلار و طلا و سکه و به تبع اونها زمین و ملک و ماشین و همه مایحتاج زندگی ظرف سه ماه از زمان احمدی نژاد در دور دوم ریاست جمهوری چندین برابر میشه و کمر ملت رو میشکونه. اونوقت تو نشستی از انتقادات سطحی حرف میزنی؟!
    • قاسم IR ۰۹:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۴
      87 86
      صحبت های مهران مدیری عین مشکلاتی است که در کشور وجود دارد و مسبب اکثر آنها دولت تدبیر و امید شماست. کدام یک از مشکلاتی که گفت در کشور وجود ندارد؟ اینکه به مذاق شما لیبرال ها خوش نمی آید تقصیر خودتان است. بهتر است با مردم هماهنگ شوید.
    • محمد IR ۰۹:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۴
      88 36
      انتقاد سطحی ؟ کدام مسئول در لرستان بود ؟کدام مسئول در ایلام و کرمانشاه بود ؟ رفتن به خوزستان فقط صرفا جهت ارزیابی میزان خسارات بود.بس کنید این بازی سیاسی کثیف را . نه قدرت کنترل تورم را دارید چه دولت چه مجلس چه قوه قضائیه و نه تحمل انتقاد.این نقطه ضعفیست که داریم و اصلا نمی خواهیم اصلاح کنیم و آمریکای جنایت کار هم دست بر روی همین نقطه گذاشته است.سیل شیراز را فراموش نکنید بخاطر بی برنامه گی و عدم وجود افرادی که واقعا بی تخصص و صرفا سیاسی هستند اتفاق افتاده است. آیا لوله 2 متری جوابگوی انتقال آب سیلاب است ؟آخر با چه دانشی به رئیس سازمان مهندسی کشور منصوب شده است؟ 21 نفر جان باخته اند اگر همین مردم نبودند و ارتش و سپاه و بسیج آیا دولت کاری میکرد ؟بس کنید
    • IR ۱۲:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۴
      39 6
      آقاى محمد، شما نمى دانيد بدانيد كه نبايد هيات وزيران به مناطق سيل زده برود تا بگويند دولت كارى كرد، همين هلال احمر كه از روز اول پا به پا و جلوتر از مردم بوده، پليس و نيروى انتظامى، همه ارگانها، از اورژانسها تا شاخه هاى وزارتخانه هاى مختلف كه هر كدام گوشه اى از كار را گرفتند، همه بازوهاى دولت و زير مجموعه آن هستند. آدم بعضى كامنتها را كه مى خواند تازه مى فهمد اينهمه بدبختى از كجا ريشه مى گيرد. از ناآگاهى بعضى مردمى كه متاسفانه تازه فكر مى كنند خيلى هم مى دانند.
    • IR ۱۲:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۴
      68 2
      میشه امید رو برای امثال منی که با مدرک ارشد مجبوره گوشی بفروشه بعد 5سال پول جمع کردن برای خرید خونه میبینه از 5سال پیشم عقبتره معنی کنی؟
    • علیرضا IR ۱۴:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۴
      9 20
      فازت چیه شریفی جان؟ دلواپسان؟! روت میشه این واژه رو یاد مردم بیاری؟ چرا شما نمیخواید پاشید خودتونو بتکونید چرا اصرار دارید بخزید رو زمین؟ بابا تعصب جناحی هم حدی داره شکمت پره میای هر حرفی را از رو باد معده میزنی بخدا به والله پدرمون دراومد دست از سر مردم بردارید آقایان امیدوار
  • IR ۰۷:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۴
    دوباره شروع شد ؟ خوش بگذره با رفقا
    • IR ۱۰:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۴
      44 3
      شما نگران اونا نباش شما نگران مردم باش اگه با مردمی
  • IR ۰۷:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۴
    دمش گرم.خدا پدر مادرش و بیامرزه
    • US ۱۰:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۴
      95 6
      من هيچ فرقي بين احمدي نژاد و روحاني نميبينم، طرفدار هيچكدام هم نيستم. ولي انتقاد زماني درست و كارساز هست كه بدون قصد و قرض باشه. صدا و سيما كه تكليفش مشخصه، مهران مديري هم چند سالي ميشه كه فقط دنبال اهداف شخصي خودش هست، پول و جايگاه. مطمئن باش هيچكدام از اينايي كه گفتم دل به حال من و تو نميسوزونن رفيق
    • IR ۱۶:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۴
      3 0
      حرفاش درسته ولی خودش بامحافظ رفت وامد میکنه ودس به پاچه خوریش هم عالی
  • IR ۰۸:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۴
    148 9
    یکی نیست به خودش بگه موزه دورهمی که دوسال قبل راه انداخت و بعد زلزله قرار شد به سرپل زهاب بدن پس کی میخواد بده که به دردشون بخوره ؟!!! جوایز سرایل قهوه تلخ و ویلای من رو که به بهونه این که تا قسمت آخر نساخت و نیمه کاره موند اصلا نداد ...
    • مهدی IR ۱۷:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۴
      0 0
      دمت گرم انصافا بهترین عقیده و نظر داشتی
  • کریمی CH ۰۸:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۴
    117 5
    از همه می تونی انتقاد کنی ؟ اجازه می دن؟
  • ایرانی IR ۰۸:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۴
    58 61
    یه دوگانگی این وسط احساس نمیشه؟ اگه یه هنرپیشه یا فوبالیستی راجع غیر از اصلاح طلبا چیزی بگه به به و چهچه میزنین و آفرین بهش میگین اما همینکه یه نفر تا یه چیزی به دوستان اصلاح طلب بگه شماها حسابی از خجالتش درمیان! فکر نمیکنین دیکتاتوری حقیقی یعنی جناب تان؟! همین مدیری اگه الان میومد از روحانی و دولتش حمایت میکرد اونوقت نه دیگه اینجا کسی از اون موسسه میگفت و نه کسی میگفت که به مدیری چه ربطی دارد همه شروع میکردید از اون تعریف و تمجید کردن. حالا که اومده یه چیزی برخلاف میل تون گفته شد دلواپس!
    • IR ۱۷:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۴
      0 0
      خاصیت اصلاح طلب بودن همینه عزیز جان! تحمت بزن و انتقادو سرکوب کن سیاست قدیمیشونه...
  • ناشناس IR ۰۸:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۴
    باز بوی پول به مشام ایشان رسید
  • IR ۰۸:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۴
    خوفروخته
  • DE ۰۸:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۴
    58 2
    این همه نقد.مگه چیزی تغییر کرد؟
  • ایرانی IR ۰۹:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۴
    راستی آقای مدیری قضیه اون چندین میلیارد درآمد دوره قبل چی شد؟
  • امیر US ۰۹:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۴
    60 51
    باید چی بگه که شما خوشت بیاد سردبیر محترم خبرآنلاین؟ فعلا که شما نون به نرخ روز خور دولت شدی. دلواپس بودن هم حدی داره یکم حرف دل مردم رو بفهم.
  • رضا IR ۰۹:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۴
    97 8
    توضیح واضحات و پاشیدن نمک بر زخم و هزینه از جیب مردم بدون ارایه راه حل خدا پدر اپوزیسیون اونور اب رو بیامرزه لااقل هزینش با خودشه
  • بی نام IR ۰۹:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۴
    72 67
    خوب حالتون رو گرفته ها!
    • رضا IR ۱۲:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۴
      38 6
      اگه حالتو خوب شده تکرارشو هم ببین شاید احسن الحال شدی
  • IR ۱۰:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۴
    چرا متلک و استهزاء؟؟؟؟؟؟ مگه واقعیت نیست؟ وضعیت اقتصاد؟؟وضعیت معیشت مردم ؟؟؟؟ وضعیت قیمت ارز ؟؟؟ وضعیت زلزله زدگان و سیل زدگان ؟؟؟؟ میشه بگید دقیقا کجاشو غلط گفته؟؟؟؟ شاید ما نادانیم نمیدونیم.
    • IR ۱۱:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۴
      42 3
      غلطش اینجاست که یک کلام نمیگه خودم قبلا سکوت کرده بودم یا جلوی دهنم را بسته بودند تا تکلیف خودش و مردم را مشخص کنه. اینجاست که بی طرفی ایشان زیر سوال است و سخنی که از دل بر نیاید بر دل نمینشیند چون رک بگویم بوی پول و درآمد میلیاردی میدهد.
  • IR ۱۰:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۴
    91 15
    واقعا چرا صداو سیما و مهران مدیری اینقدر دروغگو هستند؟ وضعیت اقتصاد که عالیه؛ وضعیت معیشت مردم هم که بسیار عالی تره و حرف نداره!!! وضعیت قیمت ارز هم که از همشون عالی تره و واقعا مردم سپاسگزار هستند. واقعا ناشکری می کنن صدا و سیما و مهران مدیری!!!! هزار آفرین هم به خبرآنلاین!!!! است
  • الیاس IR ۱۰:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۴
    47 12
    خبر انلاین سال 1400 برا کی تبلیغ میکنی؟؟؟؟
  • IR ۱۰:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۴
    61 2
    حقیقت و گفت ولی ای کاش این و هم میگفت که دولت تو تصمیم گیری کشور آز آخر اوله، دولت فقط نمایش ظاهری مردم سالاریه و بس، نه بیشتر نه کمتر.
    • US ۱۵:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۴
      0 0
      اگه هیچ اختیاری نداره واسه چی وعده داد؟؟ نکنه من گفتم صد روزه اقتصادو درست میکنم؟؟ امیدوارم منتشر،شه
  • بی نام US ۱۰:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۴
    56 5
    نقد کردن و ایراد گرفتن از دولتی که عملا هیچ گونه قدرت اجرایی چه در زمینه ای داخلی و چه خارجی ندارد مانند هونگ در آب کوبیدن است این که کشور مشکلات فراوانی دارد هیچ بحثی در آن نیست اما باید دید در دوره های قبلی این مشکلات نبوده؟مشخصا بوده اصلاح طلب و اصول گرا هم ندارد مشکل اینجاست که منتخب مردم اصلا قدرتی ندارد اگر دارد یک نمونه را مثال بزنید آیا تصمیم گیرنده مسائل کلان داخلی و خارجی دولت است؟
    • IR ۱۳:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۴
      20 11
      اگر دولت اختیار اجرایی ندارد و نمایشی است اینقدر برای به دست آوردنش تکرار نمی کردین و خودتو به آب و آتیش نمی زدین!
    • IR ۱۷:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۴
      0 0
      پس چرا وعده میداد؟! مگه دولت تدارکاتچی و... نیست؟! چرا اینقدر زور میزدن تو مناظرات انتخاباتی؟!
    • IR ۰۳:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۵
      0 0
      هونگ در آب کوبیدن؟!!!! خخخخخخخخ
  • IR ۱۱:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۴
    51 13
    مگر در سیلها کوتاهی نشده رود را اسفالت کرده اند رودخانه ها را لایروبی نکرده اند تورم غوغا کرده ناراحت نشدید حالا چند طعنه اینقدر شما را ناراحت کرده
  • US ۱۱:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۴
    15 29
    هر کی ناراحته نبینه ... اینقدر ناله نکنید .. بلدی بیا بساز ببینیم چه گلی میزنی به سر ..
  • حمید حیدری IR ۱۱:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۴
    66 40
    احسنت آقای مدیری...حرف دل 96 درصد مردم رو زدی.
  • GB ۱۱:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۴
    60 29
    فقط دولت مقصر این وضعیته؟ نهاد و ارگان دیگری در این کشور وجود نداره؟ اختیارات اصلی در کشور دست دولته؟
    • IR ۱۵:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۴
      15 11
      عزیز اگه اینا هیچ اختیاری ندارن و شلغم تشریف داشتن چرا اینقدر به این در و اون در زدن که انتخاب بشن دوباره رسیدگی به سیل زده ها تنظیم قیمت پیاز و گوشت و قیمت ارز صد در صد با دولته مقصر این وضعیت نابسامان هم دولته چون به طور واضح بی برنامه به شدت پیر و ناکارامده ما یاد گرفتیم همه چی رو با هم قاطی کنیم انتقاد به نهاد های دیگه باعث تبرئه دولت نمیشه و انتقاد به دولت هم باعث تبرئه نهاد های دیگه نمی شه ولی این اوضاع نابسمان و این بی برنامگی بی سابقه بخش بسیار زیادیش بر می گرده به ناکارآمدی دولت ...
  • علی IR ۱۱:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۴
    79 55
    فرق بین انتقاد واقعی و انتقاد «مدیری» اینه که آقای مدیری از این راه «نون» درمیاره که اتفاقاً خیلی هم چرب هست. برای شما که بد نشده آقای مدیری. درآمدتون کم شده نسبت به پارسال؟ هرچی مشکل بیشتر باشه شما بیشتر می‌تونی ازش نون دربیاری
    • رضا IR ۱۲:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۴
      23 23
      خیلی خوب گفتی دمت گرم
  • محسن IR ۱۱:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۴
    20 42
    واقعا مهران مدیری دیگه شورشو در آورده! فقط یاد گرفته حرف بزنه برای پول!قشنگ مشخصه که حرف باند های خاص ور صدا و سیما از دهان ایشون در میاد! واقعا خود فروختگی تا چه حد؟ اگه مردی یه جا مانند خانم کلباسی یا آقای علی دایی بیا وسط گود!
    • رضا IR ۱۵:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۴
      2 0
      خدا سلامتی و طول عمر به خانم کلباسی و تهرانی و علی دایی بده که همیشه یار مردم هستند .
  • ملکی NL ۱۱:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۴
    23 28
    اون وام که از ثامن گرفته بود پس داده.
  • IR ۱۱:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۴
    24 17
    درودبرمهران
  • NL ۱۲:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۴
    10 8
    با مسخره کردن امید دادن به مردم. بی برنامه بود
  • IR ۱۲:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۴
    18 33
    از این راه داره نون در میاره. پارسال هم داشت مردم رو به خاطر زلزله تهران و ریختنشون به خیابونها مسخره می کرد. خونه های خودشون ضد زلزله است و آخ نمیگه دارند مردمی بدبختی که با باد هم خونه شون میلرزه رو مسخره می کنند. ما مردمی هم هسیتم که خوشبختانه سطحی نگر هستیم و دوست داریم توهین هم که بهمون میشه بخندیدم. شاهدش فیلمهای کمدی این روزهاست که به همه قشری داره توهین می کنه حتی به عقل و شعورمون . باز خوشیم و پول میدیم و میریم می خندیم. خیلی جالب شده. خیلیییییییییییییییییی
  • NL ۱۲:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۴
    30 49
    چرا در۸ سال دوره اقای احمدی نژاد از این برنامه ها برای مسخره کردن مدیریت جهانی هاله نور ایشان نمیساختند تا ۷۰۰ میلیارد دلار رویایی درامد نفتی به باد نرود؟؟؟؟؟ نقد باشد ولی چرا برای جناح رقیب و متاسفانه صدا و سیما کاملا دست اصولگرایان پایداری افتاده و خدا به خیر انتخابات مجلس امسال برسد که با یاس افرینی فراوان و دلسرد کردن مردم ازشرکت در انتخابات و تعیین سرنوشت خود انها را از حضور بر سر صندوقها منصرف و باز اقلیت ۵ درصدی کرسی های مجلس را دست بگیرند و رجز بخوانند برای کسانی که شرکت نکردند در انتخابات. واقعا فکر کنید اگر شهری ۳ میلیون حق شرکت در انتخابات مجلس داشته باشند و بعد نماینده ای با ۲۰۰۰۰۰ رای به مجلس راه پیدا کند!!!!!
  • علی IR ۱۲:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۴
    16 12
    مگه از دولتی ها کسی تا کمر رفته تو آب که شما همش اصلاح طلب اصول گرا میکنید.اونی که تا کمر رفته تو آب نیروهای مسلح بودن که اونا هم به این مزخرفات اهمیت نمیدن.
  • علی NL ۱۲:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۴
    16 18
    یه مدت میگفتیم ارتش سایبری الان ارتش مواجب بگیر تدبیری حمله کردند به کامنتا3
  • IR ۱۳:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۴
    25 5
    مدیری هر وقت بذارند باید توی تلویزیون میاد و پولشو میگیره و میره و هر وقت هم بهش راه ندادن چیزی نمیگه تا دوباره نوبتش بشه. تمام دعوا بر سر پول هست. ساده لوحانه اس که فکر کنیم اینها برای به نفع مردم برنامه ای می سازند یا کاری می کنند.
  • زهره IR ۱۳:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۴
    65 22
    ممنونم اقای مدیری که جرات گفتن این حرف ها رو داشتی حرف دل همه مردم ایران به جز ۲٪
  • محمد IR ۱۳:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۴
    22 3
    حرفهای مهران مدیری درسته ولی اگر رئیس جمهور از جناح پایداری بود و این بساط در کشور بود محال بود صدا و سیما اجازه انتقاد به مدیری بدهد
    • IR ۱۸:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۴
      1 0
      و اون موقع خود خبرآنلاین چه کف و سوتها که برای مدیری نمی کشید
  • IR ۱۴:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۴
    16 14
    چقد حرف حق مهران مدیری به عده ای وطن فروش خود فروخته برخورده انگار در این کشور زندگی نمی کنند.مسلما هم همینطوره
  • بوهمی US ۱۵:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۴
    18 8
    همه شون عینِ هم هستن؛ اصولگرا و اصلاح طلب فرقی با هم ندارن. اینجا تصمیم گیرنده کسانِ دیگه ای هستن و دولت فقط دلخوشیِ ملت هست. مهران مدیری هم یک ... فریبکار بیشتر نیست. مثل بیشتر وقتا منتشر نکن.
  • IR ۱۵:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۴
    13 9
    خجالت داره که مدیری تااین حد دولت را بخاطر مخالفینش میکوبد این نان خوردن مطمینا توی گلوی شما گیر خواهد کرد. هجمه تا چه حد وآب به آسیلب دشمنان ریختن آقای مدیری؟ شرم کن.
  • GB ۱۵:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۴
    16 16
    شما چیکار کردی برای مردم و کشورت؟ انسان اگر نقص ببینه تو کشورش باید سرشو بندازه پایین و فکر کنه نه اینکه شیرین کاری و مسخره بازی رو ادامه بده، یکم فکر کنید آقای مدیری
  • علی IR ۱۶:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۴
    0 1
    بالاخره بلایای طبیعی در کنار خسارات باعث اتحاد بیشتر دولت و مردم و سایر نیروها شده که همین مساله باعث امید بیشتر خواهد شد و انتقاد هم همیشه وجود دارد این مساله نباید باعث ناراحتی عده ای بشه.ما باید همه باهم بر علیه کشورهایی مثه امریکا که حتی از رسیدن کمک های خارجی می شوند پتحد شویم درود بر دولت ،مردم و نیروهای مسلح
  • IR ۱۶:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۴
    2 1
    خبرانلاین خودت هم دولتی هستی که اینجور مدیری رو میکوبونی. جمع کن این حرفارو .به شعور مردم توهین نکن . همه خودشون حرفای ایشونو شنیدن شعورقضاوت دارن. حرق حق زده حرف دل مردمو . درواقع داری کل مردمو میکوبونی.
  • IR ۱۸:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۴
    2 1
    مهران مدیری یکی از هزاران لمپن هایی است که در شرایط موجود بهترین نان داغ خود را یا با اشک یا با خنده می برند.جامعه ای که مردمانش با بیان مشکلاتش می خندند و چند ساعتی تفریح می کنند .هر شبکه از تلوزیون می زنی میبینی یک بازیگر مجری برنامه مسابقه و شرط بندی .مدیری ها .علیخانی ها محصول جامعه ای هستند که در حال از دست دادن هویت فرهنگی خود است و این اول راهست
  • فرزاد GB ۲۰:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۴
    1 0
    شوخی و انتقاد کردن باید برا همه ازاد باشه ولی ای کاش اقای مدیری شوخی کردن با سیل رو میزاشتی برا 1 ماه دیگه تا یکم از داغ و غصه مردم گذشته باشه الان وقت خوبی برا شوخی درم ورد سیل نبود
  • IR ۲۰:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۵
    2 1
    کاش صحبت های آقای مدیری را حتی اگر بر علیه ما باشه با گوش وجدان گوش می کردید اونوقت می دیدید حرف حق زده. چه معنی میده خبرنگار برای کزارش یک متر بره توی آب.؟ مدیری را از دست ندیم. تا بحال خوب بود تا بر علیه صدا و سیما و به اصطلاخ اصول گراها حرف زد بد شد؟؟؟؟؟؟