اطلاعیه سازمان بسیج ورزشکاران سپاه لرستان در پی وقوع سیل در استان

سازمان بسیج ورزشکاران سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان در پی وقوع سیل در این استان ، اطلاعیه ای صادر کرد و از جامعه ورزش لرستان خواست به سیل زدگان کمک کنند.

به گزارش خبرآنلاین لرستان، سیل از اولین روزهای فروردین امسال ، بخشهای زیادی از استان لرستان را در برگرفته است ، در پی وقوع این سیل ، بسیج ورزشکاران سپاه لرستان اطلاعیه ای صادر کرد ، در متن این اطلاعیه آمده است  :

فروردین امسال ، با وقوع سیل در استانهای مختلف کشور و از جمله با شدت زیادی در استان لرستان آغاز شد و بخشهای زیادی از این استان را در برگرفته است .

این سیل ویرانگر به منازل مسکونی،  زیرساخت ها،  جاده های مواصلاتی،  بخش کشاورزی،  دامها و .... خسارات جبران ناپذیری وارد کرد و چند مورد هم فوتی بر جای گذاشت.

وضعیت قرمز و بحرانی شهرستانها

شهرستانهای پلدختر ، کوهدشت ، درود ، بروجرد ، خرم آباد و نورآباد بیشترین خسارت را دیدند که شهرستان پلدختر بیشتر از همه وضعیت قرمز دارد و بحرانی است ، ساکنان این مناطق با کمک هلال احمر ، سپاه،  ارتش و کمکهای مردمی و بسیج تا کنون به نقاط امن پناه داده شده اند و روند امداد رسانی هنوز هم ادامه دارد و از استانهای مختلف کشور هم کمکهایی صورت گرفته است.

سازمان بسیج ورزشکاران سپاه حضرت ابوالفضل  (ع) استان لرستان هم از جامعه ورزش لرستان خواست کمکهای نوع دوستانه خود را در شهرستانهای لرستان به بسیج ورزشکاران شهرستان و در خرم آباد به بسیج ورزشکاران سپاه استان تحویل دهند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1246568

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =