آماده‌باش کامل بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان جهت نظارت بر بازار در مناطق سیل‌زده استان

معاون نظارت و بازرسی سازمان صمت لرستان امروز در جمع خبرنگاران گفت : در پی سیل اخیر در لرستان بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بلافاصله در قالب‌ اکیپ‌های‌های ثابت و سیار در محل واحدهای تولیدی آب معدنی، نانوایان، عمده‌فروشان و واحدهای ابزار و یراق جهت جلوگیری از افزایش بی‌رویه قیمت‌ها استقرار پیدا کردند.

به گزارش خبرآنلاین لرستان ، فریبرز حسامی در این رابطه گفت: : در همین راستا نظارت ویژه‌ای بر فروش اقلام مورد نیاز سیل‌زدگان از جمله بیل، چکمه، انواع مواد غذایی، لوازم بهداشتی و غیره تاکنون صورت گرفته و اطلاع‌رسانی لازم نیز به واحدهای فوق‌الذکر جهت رعایت حال خریداران و جلوگیری از افزایش بی‌رویه قیمت‌ها صورت گرفته است.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صمت لرستان عنوان کرد: در پی بازرسی‌های به عمل آمده ۲۱ واحد تولیدی، عمده فروش، ابزار و یراق که مبادرت به گران‌فروشی نموده بودند شناسایی و مبلغ ۷۵ میلیون ریال جریمه شده و پرونده تخلفاتی برای آنها تشکیل و جهت صدور حکم به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

استقرار بازرسین در شهرهای سیل زده

حسامی افزود: همچنین بازرسین سازمان بلافاصله در شهرستان‌های مختلف سیل‌زده استان استقرار پیدا کرده و کار نظارت و ساماندهی واحدهای نانوایی، عمده فروش و خرده‌فروش را جهت ارائه خدمت مطلوب به سیل‌زدگان را با جدیت در دستور کار قرار دادند.

این مسئول در ادامه با اشاره به اینکه کار نظارت و بازرسی بر واحدهای فوق‌الذکر با جدیت ادامه پیدا خواهد کرد، افزود: در صورت مشاهده هر گونه تخلف با توجه به موقعیت حساس منطقه با متخلفان بدون هر گونه اغماض و چشم‌پوشی برخورد قانونی به عمل خواهند آمد.

وی بیان داشت: هم استانی‌های عزیز در صورت مشاهده هرگونه تخلف با شماره تلفن ۱۲۴ تماس حاصل نمایند.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1247226

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =