تیم ملی فوتبال ایران با پیراهن سفید مقابل کره‌جنوبی به میدان خواهد رفت.

جلسه هماهنگی (منیجر میتینگ) مرحله یک چهارم پایانی پانزدهمین دوره رقابت های فوتبال جام ملت های آسیا صبح روز پنجشنبه در هتل "فور سیزنز " دوحه برگزار شد.
در این جلسه که با حضور سرپرستان، مدیران رسانه ای و پزشکان هر هشت تیم صعود کننده تشکیل شد، از ایران اصغر حاجیلو، خسرو والی زاده و پرهان خانلری حضور داشتند و در آن موارد و مقررات مربوط به برنامه مسابقات، رسانه ها، انضباطی، داوری، بازاریابی (مارکتینگ) و برخی موارد دیگر توسط مسوولان مربوطه در ای.اف.سی. بار دیگر توضیح داده شد.
از جمله نکات قابل ذکر در این جلسه، رنگ پیراهن های تیم ها در این مرحله بود که براساس آن تیم ملی ایران در دیدار شنبه شب برابر کره جنوبی به عنوان تیم (آ) با پیراهن سفید و کره به عنوان تیم (ب) با پیراهن قرمز بازی خواهند کرد.درباره کارت های زرد و قرمز مقررات این رقابت ها به این ترتیب است که کارت های مرحله گروهی در مرحله یک چهارم پایانی محاسبه خواهد شد که بدین ترتیب آرش افشین بدلیل اخراج در بازی با امارات و یک جلسه محرومیت حاصل از آن، از بازی برابر کره جنوبی محروم است. همچنین تیم های قطر، اردن، ژاپن و استرالیا نیز هرکدام یک بازیکن محروم دارند.

در مرحله نیمه پایانی تنها بازیکنانی که یک کارت زرد دارند، کارت آنها محاسبه نخواهد شد اما اگر بازیکنی بطور مثال یک کارت زرد در مرحله گروهی و یک کارت نیز در یک چهارم پایانی و یا یک کارت قرمز در یک چهارم نهایی گرفته باشد، از حضور در مرحله نیمه نهایی محروم خواهد بود.
ضمنا کنفرانس های مطبوعاتی قبل از مسابقه تیم ها، یک روز قبل از بازی آنها باحضور سرمربی و یک بازیکن که در فهرست یازده نفره حضور داشته باشد، برگزار می شود. بدین ترتیب کنفرانس مطبوعاتی سرمربی تیم ملی ایران ساعت 12 ظهر جمعه خواهد بود. همچنین چهار تیمی که به مرحله نیمه نهایی راه پیدا کنند، در دو هتل دوحه مستقر خواهند شد و طبق برنامه اعلام شده، درصورت پیروزی تیم ایران برابر کره جنوبی، اعضای تیم کشورمان باید روز یکشنبه از هتل شرایتون به هتل ماریوت نقل مکان کنند.
دیدار ایران و کره ساعت 19:55 شنبه به وقت تهران برگزار می‌شود.

151 40

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 124771

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • lpsk IR ۲۲:۱۱ - ۱۳۸۹/۱۰/۳۰
    0 0
    خدا کمکشون کنه
  • ali IR ۲۳:۰۲ - ۱۳۸۹/۱۰/۳۰
    0 0
    سلام باتشکر از شما