مردم چقدر برای سیل‌زدگان کمک نقدی هدیه کردند؟

رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر اعلام کرد : تا امروز (۱۸ فروردین) بالغ بر ۶۴ میلیارد تومان کمک های نقدی مردم برای جبران خسارت های مردمی در حادثه سیل به حساب هلال احمر واریز شده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین محمد نصیری در برنامه تیتر امشب شبکه خبر با قدردانی از مردم افزود: تا الان از ذخایر خود سازمان هلال احمر ۶۶ میلیارد تومان برای سیلزدگان هزینه شده است.
رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر  با بیان این که کار امدادرسانی به سیلزدگان از ۲۶ اسفند در مازندران شروع شده گفت: در همان روزهای اول مردم ۸ میلیارذد تومان کمک نقدی در استان گلستان اهدا کردند که واقعا جای تشکر و قدردانی دارد.
نصیری گفت: تا به امروز حدود ۱۰ هزار نیروی داوطلب در هلال احمر ۲۰۰ هزار ساعت خدمت به سیلزدگان ارائه کرده اند که همچنان این خدمت رسانی ادامه دارد.
او با اشاره به گستردگی و عمق حادثه سیل در استان خوزستان گفت: همه ما و مردم و گروههای جهادی و خیریه در موضوع خوزستان باید همکاری کنند و این همکاری و امدادرسانی باید تداوم داشته باشد زیرا وسعت خسارات در این استان بسیار گسترده و دامنه دار است.  
رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر  با اشاره به نیاز سیلزدگان به مواد غذای ، پوشاک و ...به ویژه در خوزستان گفت: در استان خوزستان پیش بینی ۲۰۰ هزار اسکان موقت در محل های مشخص شده پیش بینی شده است که تا کنون حدود ۳۴ هزار نفر اسکان یافته اند و نگرانی از این بابت وجود ندارد. 
 
۶۰۲۳۱
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1247765

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =