کشف ۴۰ هزار لیتر سوخت قاچاق، در زیر پوکه معدنی یک کامیون

فرمانده انتظامی استان همدان گفت: ۴۰ هزار لیتر سوخت قاچاق که به شکل ماهرانه ای زیر پوکه های معدنی یک کامیون جاسازی شده بود، کشف شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از همدان ؛ سردار بخشعلی کامرانی صالح، رئیس پلیس این استان طی گفتگویی با اعلام مطلب فوق افزود: کارآگاهان مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان حین کنترل خودروهای عبوری و تشدید اقدامات کنترلی در ایستگاه بازرسی شهید زارعی به یک دستگاه کامیون کشنده مشکوک شدند.

به راننده خودرو دستور ایست داده می شود که وی توجهی نکرد و در نهایت با اقدامات پلیسی، متوقف و در بررسی ها راننده اعلام کرد، حامل بار پوکه معدنی است.

در بررسی های بیشتر مشخص شد یک عدد تانکر بزرگ به طرز ماهرانه ای در زیر پوکه معدنی جاساز شده که از این جاساز، ۴۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق کشف شد.

۲ نفر متهم این پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان نیز در گفتگو با خبرنگار خبرآنلاین در همدان، از کشف ۱۰ کیلوگرم تریاک با لفافه و دستگیری یک قاچاقچی در این خصوص خبر داد.

سرهنگ هادی قزوینه، در تشریح این خبر گفت: در پ اشراف اطلاعاتی ایجاد شده مشخص شد یکی از قاچاقچیان اقدام به تهیه و توزیع مواد مخدر در شهرستان همدان می کند.

در اقدام هوشمندانه و دقیق کارکنان پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، منزل متهم در شهر همدان شناسایی و در بازرسی از آن، ۱۰ کیلوگرم تریاک با لفافه کشف و نامبرده با تشکیل پرونده به مرجع قضائی تحویل شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر با اشراف اطلاعاتی را از رویکرد های اصلی پلیس در مبارزه با سوداگران دانست و تاکید کرد: قاچاقچیان بدانند که از چنگال قانون نمی توان گریخت.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1248576

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =