امداد رسانی پرسنل حفاظت محیط زیست لرستان در مناطق سیل زده

پرسنل حفاظت محیط زیست لرستان در تمام شهرستان های این استان اقدام به امداد رسانی و کمک به هم استانی های سیل زده نموده اند.

به گزارش خبرآنلاین لرستان، پرسنل حفاظت محیط زیست لرستان با حس نوع دوستی مثال زدنی که برگرفته از روحیه مردانگی و شجاعت این قشر زحمتکش است در جای جای استان لرستان به یاری هم استانی های سیل زده خود شتافتند.

این کمک رسانی ها که با دستور و تاکید مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان مبنی بر بکارگیری تمام توان مجموعه این اداره کل در استان برای کمک به سیل زدگان سرعت بیشتری به خود گرفته است در شهرستان های پلدختر، معمولان، چگنی و نورآباد به صورت ویژه دنبال می شود.

کمک رسانی امکانات خودرویی به سیل زدگان

مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان در این خصوص گفت: اداره کل حفاظت محیط زیست لرستان ضمن اهداء کمک های نقدی و غیر نقدی خود به سیل زدگان، با استفاده از نیروهای انسانی با تجربه و عملیاتی و امکانات خودرویی به هم استانی های عزیز کمک رسانی می نماید.

فتحی بیرانوند با اشاره به حجم بالای خسارات سیل، کمک به آسیب دیدگان را وظیفه انسانی تمام هموطنان عنوان نمود و بیان داشت: اداره کل حفاظت محیط زیست لرستان تمام توان خود را در جهت رفع پاره ای از مشکلات هم استانی های سیل زده به کار خواهد گرفت.

لازم به ذکر است در پی بارندگی های شدید در ۱۱ و ۱۲ فروردین در استان لرستان مناطق زیادی از این استان دچار بحران سیل و آبگرفتگی شدند.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1248720

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =